מאז השקתו, המותג המציע מוצרי טיפוח ומוצרי איפור מוגבלים כמו סומק וטיפולי פפטיד לשפתיים, הגיע למכירות מוערכות של כ-200 מיליון דולר. אבל למרות ההצלחה המסחררת, מומחים בתעשייה מטילים ספק ביכולת למצוא רוכש שיסכים לשלם סכום כה גבוה. "הם זהירים מדי מבחינת סיכונים, במיוחד בסביבה הנוכחית. השוק פשוט לא יציב מספיק כדי לחתום על צ'ק גדול כל כך," אמר גורם מקורב לעניין.
בשנה שעברה, באוגוסט, היילי וג'סטין קידמו בברכה את בנם ג'ק בלוז לעולם, ונתנו הצצות נדירות לתינוק ברשתות החברתיות מבלי להראות את פניו מטעמי פרטיות. כעת נשאלת השאלה – האם המהלך העסקי הנועז של היילי הוא סימן לעצמאות גוברת, או שמא ניסיון לשים דגש על הקריירה שלה בזמן שחיי הנישואין שלה עוברים תקופה מאתגרת?