מביס רולים לקמפיין יוקרתי: המסע המדהים של אור לאון
את הסרטון הראשון העלה בחופזה, הלך לישון, והתעורר לבוקר קוריאני מפתיע עם 100 אלף צפיות. בתוך ימים ספורים, הפך צעיר אלמוני לכוכב רשת אמיתי עם סרטונים שגורפים מאות אלפי צפיות כל אחד. הסוד לאותנטיות שלו? חבריו נשבעים שהוא לא משחק דמות - האישיות השנונה והרעבה תמיד שמציג ברשת היא בדיוק מי שהוא באמת.
החיבור בין אור לאון לקרולינה למקה נראה טבעי במיוחד - הסטייל הייחודי שלו, האותנטיות והיכולת לתפוס את הרגע הפכו אותו למועמד מושלם לשיתוף פעולה עם המותג שידוע בקו האופנתי והצעיר שלו.
בסרטונים הממכרים שלו, שכבר גרפו מיליוני צפיות, נראה לאון בולס את בשר הוואגיו היפני המפורסם, קומבינציות סושי טריות וקינוחים נימוחים. הוא מדבר בעברית אל המוכרים, מכנה אותם בשמות ישראליים ("תודה לך, כוכי"), ומרבה להשתמש בעיקר באות אחת בשפה העברית: "ממממ".
לגולשים שתהו איך לאחר כמויות האוכל האדירות שהוא צורך בכל ארוחה הוא נשאר רזה, הוא גילה את הסוד: הוא גומע 15 קילומטרים ביום בהליכות. הטיול לא היה זול - עלותו נאמדת בכ-50 אלף שקלים, אך ההשקעה השתלמה בגדול.
הישראלים הפכו מכורים לתוכן שלו. כל סרטון זוכה למאות תגובות שכמעט כולן קוראות לו לא לשוב לארץ, להמשיך לטייל בעולם, לאכול – ולהראות לצופים את זה. והנה, אחרי שובו לישראל, מסתבר שמסע האוכל העולמי רק בתחילתו.
בעוד שהוולוג המקורי התמקד בעיקר באוכל, נראה שהעונה החדשה תרחיב את היריעה ותכלול גם אלמנטים של אופנת רחוב וארכיטקטורה. כמובן, הכל יתועד בסגנון הייחודי והכובש של לאון, שכבר הוכיח את עצמו כמספר סיפורים מוכשר דרך עדשת המצלמה.
הצלחתו של לאון מבוססת על פורמולה פשוטה: אותנטיות, עקביות ותשוקה אמיתית לנושא שהוא מסקר. נראה שגם מותגים גדולים מבינים היום את הערך של שיתוף פעולה עם יוצרים שמביאים קהל אותנטי ומחובר, ולא רק ידוענים עם מיליוני עוקבים.