הקולקציה החדשה מבוססת על הרעיון של חופש אישי, עם דגמי משקפי שמש שמשלבים סגנון מתוחכם, נועז ומעודכן בו זמנית. מה שמיוחד בקולקציה הזו זה השילוב המרתק בין יצירתיות אנושית לבין טכנולוגיה ממוחשבת מתקדמת. כל דגם מהקולקציה מבטיח בעיצוב שלו טכנולוגיה לצד אומנות אמיתית, ואפשר לראות את זה בפרטים הקטנים - פינות עגולות ששויפו בעבודת יד מדויקת, פרופילים לא אחידים שיוצרים מראה ייחודי, ואלמנטים עיצוביים מתוחכמים ששולבו ישירות במסגרות.
הנתונים מדברים בעד עצמם - חג הפסח האחרון סימן עבור קאטליה שיא מכירות מרשים, שמעיד על האמון והאהבה שהמותג זוכה להם מצד הלקוחות הישראלים. זה לא רק עניין של מכירות טובות - זה עניין של מותג שהצליח להפוך לחלק מהחיים של אנשים.
כשמסתכלים על מה שקאטליה הצליחה להשיג בשלוש שנים בלבד, רואים שזה הרבה יותר מסתם סיפור הצלחה עסקי. זה סיפור על איך מותג יכול לשנות כללי משחק בשוק שנחשב משועמם ושמרני, ולהפוך אותו למרגש ורלוונטי. הקולקציה החדשה, עם ההשראה מ"וויט לוטוס" והמחירים הנגישים, מוכיחה שאופנה איכותית לא חייבת להיות יקרה, ושעיצוב טוב לא חייב להיות אליטיסטי.
הקיץ הזה, כשתראו מישהו עם משקפי שמש מיוחדים במחיר שלא תאמינו לו, סביר להניח שזה קאטליה. ואם תחליטו להצטרף למהפכה הקטנה הזו, אתם יודעים איפה למצוא אותם.