אופנה

299 שקל למשקפי השמש הכי חמים: קאטליה מרחיבה בגדול לקיץ

מותג המשקפיים שכבש את הישראלים בשלוש שנים פותח דוכנים חדשים בראשון לציון ובאילת, משיק קולקציה בהשראת "וויט לוטוס" ומבטיח מחירים שלא יאמינו

שובל עזור צילום: פרטי
אור לוזון לקאטליה
אור לוזון לקאטליה | צילום: מאי דרור
4
גלריה
יעל שלביה בקמפיין לקטאליה
יעל שלביה בקמפיין לקטאליה | צילום: אינסטגרם
דגם OR LU לקאטליה
דגם OR LU לקאטליה | צילום: באדיבות המותג

הקולקציה החדשה מבוססת על הרעיון של חופש אישי, עם דגמי משקפי שמש שמשלבים סגנון מתוחכם, נועז ומעודכן בו זמנית. מה שמיוחד בקולקציה הזו זה השילוב המרתק בין יצירתיות אנושית לבין טכנולוגיה ממוחשבת מתקדמת. כל דגם מהקולקציה מבטיח בעיצוב שלו טכנולוגיה לצד אומנות אמיתית, ואפשר לראות את זה בפרטים הקטנים - פינות עגולות ששויפו בעבודת יד מדויקת, פרופילים לא אחידים שיוצרים מראה ייחודי, ואלמנטים עיצוביים מתוחכמים ששולבו ישירות במסגרות.

הנתונים מדברים בעד עצמם - חג הפסח האחרון סימן עבור קאטליה שיא מכירות מרשים, שמעיד על האמון והאהבה שהמותג זוכה להם מצד הלקוחות הישראלים. זה לא רק עניין של מכירות טובות - זה עניין של מותג שהצליח להפוך לחלק מהחיים של אנשים.

קאטליה אילת אייס מול
קאטליה אילת אייס מול | צילום: מאי דרור

כשמסתכלים על מה שקאטליה הצליחה להשיג בשלוש שנים בלבד, רואים שזה הרבה יותר מסתם סיפור הצלחה עסקי. זה סיפור על איך מותג יכול לשנות כללי משחק בשוק שנחשב משועמם ושמרני, ולהפוך אותו למרגש ורלוונטי. הקולקציה החדשה, עם ההשראה מ"וויט לוטוס" והמחירים הנגישים, מוכיחה שאופנה איכותית לא חייבת להיות יקרה, ושעיצוב טוב לא חייב להיות אליטיסטי.

הקיץ הזה, כשתראו מישהו עם משקפי שמש מיוחדים במחיר שלא תאמינו לו, סביר להניח שזה קאטליה. ואם תחליטו להצטרף למהפכה הקטנה הזו, אתם יודעים איפה למצוא אותם.

תגיות:
קיץ
/
אור לוזון
/
משקפי שמש
/
קיץ 2025
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף