הקונספט המקורי של הקמפיין כלל לוקיישן חוץ שעוברים ממקום למקום, עם הרבה דוגמנים, ריקוד ותנועה רבה - בדיוק הדברים שעומר לא יכלה לעשות במצבה הנוכחי. במקום זה, הצוות החליט לעבור לצילומי סטודיו נוחים שיקלו עליה, תוך שמירה על רוח הקמפיין המקורי.
הקמפיין החדש לקולקציית סתיו חורף שואב השראה מהאווירה האורבנית של ניו יורק של שנות ה-90, עם נגיעות של סטייל נוסטלגי שמזכיר את התקופה הזהובה של העיר. הקונספט מושפע מדוגמניות העל הגדולות של התקופה, באווירה נחשקת ובלתי מתאמצת עם אטיטיוד שנראה כל כך טבעי.
למרות השינויים בתוכנית, הצילומים בסטודיו הגליל שבתל אביב הצליחו ליצור את האווירה האורבנית והעכשווית שהתאימה לקמפיין. הלוקיישן המעוצב יצר רקע מושלם לקולקציה החדשה שמתעתדת להגיע לחנויות ולאתר בקרוב.
הכימיה בין נודלמן לליטמן על הסט הייתה ניכרת, והשניים הביאו לחיים את רוח הקולקציה החדשה. הצילומים, שבוצעו על ידי הצלם סער פסח, הצליחו לתפוס את הרוח הנוסטלגית של שנות ה-90 תוך שמירה על הרלוונטיות העכשווית.
הקמפיין הזה מספר גם סיפור על גמישות בעבודה ועל היכולת להתאים תוכניות לנסיבות משתנות. במקום לבטל או לדחות את הצילומים, הצוות הצליח ליצור פתרון יצירתי שמשרת את הקמפיין ואת הכוכבת כאחד.