הסיפור מתחיל כשטייט מקריי פרסמה בסטורי שלה תמונות במטא הסט האדום המדהים של בננהוט - "Solay Crimson". הסט, שכולל טופ וחצאית נפרדים, נראה מושלם עליה והיא התמקדה בתיעוד המראה. אבל כשנטע אלחמיסטר ונועה בני ראו את התמונות, הן הגיבו כמו שכל בעלת מותג בגדים תגיב - שמחות שלקוחה לובשת את הבגדים שלהן, אבל לא באמת מבינות מי זאת.
מי זאת טייט מקריי בכלל?
הסט שכבש את הכוכבת
בסופו של דבר, הסיפור הזה מוכיח שלפעמים הדברים הכי טובים קורים באופן הכי טבעי. טייט מקריי לא קיבלה כסף מבננהוט, היא לא עשתה פרסום בתשלום - היא פשוט אהבה את הבגדים וחשבה שהם יפים. וככה, בזכות איכות המוצר הישראלי וחברה טובה שהסבירה מי זאת הלקוחה המיוחדת, המותג הישראלי בננהוט זכה בחשיפה בינלאומית שלא תיאמן.