המותג מחפש לא רק פרזנטור אלא שגרירה אמיתית שתוכל לחבר בין המדע הדרמטולוגי המתקדם לבין הצרכן הישראלי. ואן זיוי, עם הניסיון העסקי שלה ויכולת ההשפעה ברשתות החברתיות, היא הכתובת המתאימה למשימה הזו. התקציב הענק של 3 מיליון שקל מעמיד את URIAGE בליגה הגבוהה של קמפיינים בתחום הקוסמטיקה בישראל. הקמפיין יכלול חשיפה דיגיטלית רחבה, פעילות בולטת ברשתות החברתיות וחשיפה תקשורתית נרחבת. הכל בכדי להציג את המותג כמותג דרמו-קוסמטי מוביל שמביא איתו מדע וחדשנות מהחזית הטכנולוגית.
ההחלטה של URIAGE להשקיע 3 מיליון שקל בקמפיין ישראלי מעידה על הפוטנציאל שהם רואים בשוק המקומי. השילוב של מותג בינלאומי מוכח עם שגרירה מקומית משפיעה כמו אן זיוי עשוי ליצור נוסחת הצלחה שתשנה את נוף הקוסמטיקה בישראל. עבור אן זיוי, הקמפיין הזה מחזק את מעמדה כאחת הדמויות המשפיעות ביותר בעולם הקוסמטיקה והטיפוח בישראל, ומוכיח שהכוח השיווקי שלה ממשיך לגדול.