אופנה

אן זיוי תוביל קמפיין ענק של 3 מיליון שקל למותג הקוסמטיקה הצרפתי

אושיית הרשת נבחרה להוביל את השקת המותג הצרפתי URIAGE בישראל - והתקציב הענק הזה הופך אותה לאחת השגרירות היקרות בתחום הקוסמטיקה

לוגו אופנה TMF צילום: ללא קרדיט
אן זיוי שגרירת URIAGE
אן זיוי שגרירת URIAGE | צילום: מורן ינקו
3
גלריה
אן זיוי שגרירת URIAGE בישראל
אן זיוי שגרירת URIAGE בישראל | צילום: תומי רפאל

המותג מחפש לא רק פרזנטור אלא שגרירה אמיתית שתוכל לחבר בין המדע הדרמטולוגי המתקדם לבין הצרכן הישראלי. ואן זיוי, עם הניסיון העסקי שלה ויכולת ההשפעה ברשתות החברתיות, היא הכתובת המתאימה למשימה הזו. התקציב הענק של 3 מיליון שקל מעמיד את URIAGE בליגה הגבוהה של קמפיינים בתחום הקוסמטיקה בישראל. הקמפיין יכלול חשיפה דיגיטלית רחבה, פעילות בולטת ברשתות החברתיות וחשיפה תקשורתית נרחבת. הכל בכדי להציג את המותג כמותג דרמו-קוסמטי מוביל שמביא איתו מדע וחדשנות מהחזית הטכנולוגית.

אן זיוי שגרירת URIAGE
אן זיוי שגרירת URIAGE | צילום: מורן ינקו

ההחלטה של URIAGE להשקיע 3 מיליון שקל בקמפיין ישראלי מעידה על הפוטנציאל שהם רואים בשוק המקומי. השילוב של מותג בינלאומי מוכח עם שגרירה מקומית משפיעה כמו אן זיוי עשוי ליצור נוסחת הצלחה שתשנה את נוף הקוסמטיקה בישראל. עבור אן זיוי, הקמפיין הזה מחזק את מעמדה כאחת הדמויות המשפיעות ביותר בעולם הקוסמטיקה והטיפוח בישראל, ומוכיח שהכוח השיווקי שלה ממשיך לגדול.

תגיות:
קוסמטיקה
/
טיפוח
/
אן זיוי
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף