השעון הנשכח שקם לתחייה
השעון קרטייה דמוזל הוצג לראשונה ב-1996 ומעולם לא הצליח להשיג את המעמד של דגמי הקרטייה הקלאסיים. בניגוד לפנתר - שהפך לשעון האייקוני של שנות ה-2020, או לטנק הצרפתי עם הקשרים המלכותיים שלו, הדמוזל נשאר בצד. העיצוב שלו נחשב מגושם מדי בלי להיות תעשייתי, ועשיר מדי בלי להיות מעודן. אבל כל זה השתנה ברגע שסוויפט הופיעה איתו בתמונה.
המועדון האקסקלוסיבי של הסלבריטיים ששינו היסטוריה
קרטייה יודעת ליצור אייקונים
הדמוזל, לעומת זאת, שילוב מגושם של דגמי קרטייה מוכרים יותר, מעולם לא לכד את הדמיון של הצרכנים כמו האחים שלו. מגושם בלי להיות תעשייתי, שופע בלי להיות מעודן. אבל כל זה לא היה חשוב ברגע שסוויפט פרסמה את תמונות האירוסין שלה. הדמוזל פתאום הפך למדובר בכל מקום - וכולם רוצים אותו על פרק היד. אם קרטייה ינצלו את זה, השעון יכול ליהנות מסוג של חיים שניים שרוב המותגים יכולים רק לחלום עליהם.
המהפכה הנשית בתרבות השעונים
עכשיו, רגע הדמוזל של סוויפט לוקח את השינוי הזה צעד קדימה. כנראה האישה הכי מפורסמת בעולם - בהחלט אחת המשפיעניות ביותר - יכול להיות שהיא שינתה את ההיסטוריה של קרטייה עם פוסט אינסטגרם אחד.
מאביזר למיתולוגיה
השעונים ממשיכים לקשט את העולם המשתנה שלנו בגלגוליו השונים, אבל רק מעטים מצליחים להשתחרר ממעגלי הטרנדים ולהפוך לנקודות ציון תרבותיות קבועות. עכשיו, השעון קרטייה דמוזל עלול פשוט להיקרא "הטיילור סוויפט".
הקשרים הסלבריטיים האלה הופכים אביזר למיתולוגיה - ובעידן של פרשני האינטרנט, המיתולוגיה הזאת מתפשטת מהר יותר מאי פעם. כי בסוף, זה לא באמת עניין של שעונים. זה עניין של כוח - הכוח להפוך משהו נשכח למשהו שכולם חייבים לקנות, במקרה הזה עם תמונה אחת והרבה כריזמה.