אופנה

מגף החורף הכי מפורסם בעולם חוזר עם קמפיין כוכבים חדש

UGG חושף קמפיין "אייקוני מהצעד הראשון" לחורף 2025 בכיכוב Central Cee, שרה ג'סיקה פרקר ואלזה הוסק - המסע ממגף גלישה אוסטרלי לאייקון אופנה עולמי

לוגו אופנה TMF צילום: ללא קרדיט
אלזה הוסק בקמפיין ל-UGG
אלזה הוסק בקמפיין ל-UGG | צילום: באדיבות המותג
5
גלריה
קולקציה סתיו חורף 2025 המותג UGG
קולקציה סתיו חורף 2025 המותג UGG | צילום: באדיבות המותג
אלזה הוסק בקמפיין ל-UGG
אלזה הוסק בקמפיין ל-UGG | צילום: באדיבות המותג

הקמפיין מחולק לשלושה פרקים שמייצגים את מהות המותג: עיצוב אייקוני, סגנון אייקוני ותחושה אייקונית. כל פרק מדגיש היבט אחר של הסיפור - מהחדשנות הטכנית של המוצרים, דרך ההשפעה התרבותית שלהם, ועד התחושה הייחודית שהם מעניקים למי שנועל אותם.

קולקציה סתיו חורף 2025 המותג UGG
קולקציה סתיו חורף 2025 המותג UGG | צילום: באדיבות המותג

מה שמיוחד במותג UGG הוא לא רק האיכות והנוחות של המוצרים, אלא גם הקהילה שנוצרה סביבם. המותג הצליח ליצור תחושה של שייכות שחוצה גבולות גיאוגרפיים ותרבותיים. מהחופים הסוניים של קליפורניה ועד רחובות העיר של ניו יורק ופריז, UGG הפך לסמל של נוחות אלגנטית ובטחון עצמי.

קולקציה סתיו חורף 2025 המותג UGG
קולקציה סתיו חורף 2025 המותג UGG | צילום: באדיבות המותג

בעידן שבו מותגי האופנה מתחרים על תשומת הלב בעזרת שיתופי פעולה ופרויקטים זוהרים, UGG בוחר לחזור אל הבסיס - לספר את הסיפור של איך מגף פשוט הפך לסמל תרבותי. זה בחירה נועזת במובן מסוים, אבל גם נכונה מבחינה אסטרטגית. במקום לרדוף אחרי הטרנד הבא, הם חוגגים את מה שהפך אותם לאייקון בראש וראשונה.

תגיות:
מגפיים
/
מותגי על
/
מותג אופנה
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף