הקמפיין מחולק לשלושה פרקים שמייצגים את מהות המותג: עיצוב אייקוני, סגנון אייקוני ותחושה אייקונית. כל פרק מדגיש היבט אחר של הסיפור - מהחדשנות הטכנית של המוצרים, דרך ההשפעה התרבותית שלהם, ועד התחושה הייחודית שהם מעניקים למי שנועל אותם.
מה שמיוחד במותג UGG הוא לא רק האיכות והנוחות של המוצרים, אלא גם הקהילה שנוצרה סביבם. המותג הצליח ליצור תחושה של שייכות שחוצה גבולות גיאוגרפיים ותרבותיים. מהחופים הסוניים של קליפורניה ועד רחובות העיר של ניו יורק ופריז, UGG הפך לסמל של נוחות אלגנטית ובטחון עצמי.
בעידן שבו מותגי האופנה מתחרים על תשומת הלב בעזרת שיתופי פעולה ופרויקטים זוהרים, UGG בוחר לחזור אל הבסיס - לספר את הסיפור של איך מגף פשוט הפך לסמל תרבותי. זה בחירה נועזת במובן מסוים, אבל גם נכונה מבחינה אסטרטגית. במקום לרדוף אחרי הטרנד הבא, הם חוגגים את מה שהפך אותם לאייקון בראש וראשונה.