מה שמדהים זה שאדיסון הצליחה להשיג את הפריטים האלה כל כך מהר. היא לבשה את החזייה הנוצצת מלוק 66 ואת הכותנות המשובצות באבנים מלוק 75, ובתור מגע תיאטרלי נוסף היא גם הוסיפה כפפה סגולה אחת עם אבני קריסטל שגם הופיעה על המסלול. השאלה איך זה בדיוק קרה - וורסאצ'ה שלח לה את הבגדים במטוס מיוחד ישירות מהתצוגה? או שאולי זה היה מתוכנן כבר הרבה לפני?
הלוק הזה זה בדיוק מה שמופע בימה צריך להיות - דרמטי, מלא נצנוצים, ומעט מוגזם. זה לא משהו שתלבשי למכולת, אבל זה בדיוק מה שצריך כשאת רוצה לעמוד על במה ולהשאיר רושם. אדיסון והסטייליסט שלה, דרה, בבירור עשו את שיעורי הבית באופנה - ולא רק זה, אלא שזה גם הוכחה רצינית שהיא מסוגלת להשיג פריטים ישירות מהמסלול לפני ששבוע האופנה של מילאנו בכלל נגמר.
מה שמעניין זה איך אדיסון לקחה את הרעיון של שואגירל (סליחה, טיילור) והפכה אותו למשהו שבאמת מרגיש שייך לה. זה לא סתם חיקוי או קוספליי - זה בחירה אופנתית מחושבת שמתאימה לאישיות שלה ולמוזיקה שלה. "Fame is a Gun" זה לא בדיוק שיר לבעלי לב חלש, ואדיסון מוכיחה שהיא מבינה בדיוק איזה תדמית היא רוצה להציג.
הקשר לבריטני ספירס לא מקרי. בריטני הייתה אחת הכוכבות הראשונות שהפכו את וורסאצ'ה לחלק מהתדמית הפופ שלה, והיא עדיין אחת הדוגמאות הכי טובות לאיך כוכבת פופ צריכה ללבוש את המותג הזה. אדיסון לוקחת את המורשת הזאת ומעבירה אותה הלאה, אבל בצורה שמרגישה מעודכנת ורלוונטית לדור שלה.
השאלה עכשיו היא איך ויטלה, המעצב החדש של וורסאצ'ה, יוכל לנווט את המותג עם כוכבות כמו אדיסון. אם הלוק הזה מעיד על משהו, זה שהוא מבין בדיוק איך להעביר את הקודים של וורסאצ'ה לדור חדש - לא רק בעיצוב הבגדים אלא גם בבחירת האנשים שילבשו אותם. אדיסון ריי עם וורסאצ'ה החדש זה באמת זיווג שנעשה בגן עדן.