איורי הפרחים שקישטו את קמפיין "צא לנוף אך אל תקטוף" של רשות הטבע והגנים בשנות ה-60 לא היו אמורים להיעלם בארכיון. עכשיו, כמעט 65 שנה אחרי, הם חוזרים לחיים - על חולצות, כובעים וכלי אוכל של קבוצת גולף.
הקבוצה משיקה קולקציה ייחודית בשיתוף רשות הטבע והגנים במותגי גולף, גולף&קו וגולף קידס. הקולקציה מוקדשת לערכי שמירה על הטבע, בדגש על פרחי הבר הצומחים בארץ ישראל.
הקולקציה, שתימכר בלעדית באתרי האונליין של קבוצת גולף, כוללת חולצות טי-שירט לכל המשפחה, כובעים, כלי אוכל אקולוגיים לטיולים ועוד גאדג'טים וחידושים לחובבי הטיולים.
האיורים: מסע אל העבר
פריטי הקולקציה מעוטרים באיורים בוטניים נדירים של פרחי בר, שנוצרו על ידי הציירות הת'ר ווד ומרי אנדרסון גריירסון בשנות ה-60, במסגרת קמפיין ההסברה "צא לנוף אך אל תקטוף" של רשות הטבע והגנים.
מדובר באיורים שנוצרו בתקופה שבה המודעות הסביבתית בישראל רק התחילה להתפתח, ושהיום מהווים עדות היסטורית ואמנותית ייחודית למאמצי השימור המוקדמים בארץ.
כשכל המשפחה יוצאת לטבע
מעבר לחדשנות העיצובית והקיימות, הקולקציה מדגישה ומחזקת את הקשר המיוחד בין מותג אופנה ישראלי לארץ ישראל ולטבע הייחודי שלה. השילוב בין שלושת מותגי הקבוצה - גולף, גולף קידס וגולף&קו - מייצר סיפור, שבו כל המשפחה הישראלית לוקחת חלק: מהקטנים ועד הגדולים, בבית ובחוץ, ביום-יום ובחוויות משותפות בטבע.
הקולקציה מבטאת את הערכים שמלווים את קבוצת גולף לאורך השנים - שייכות, משפחתיות ואחריות ומעניקה להם פרשנות עכשווית דרך עולמות האופנה והטבע.
הקולקציה זמינה לרכישה בלעדית באתרי האונליין של קבוצת גולף. לרגל ההשקה, הקבוצה מעניקה 30% הנחה על פריטי הקולקציה באתרים.