ג'סיקה אלבה עשתה למותג הישראלי BANANHOT את הפרסום הכי טוב שאפשר היה לקוות לו. השחקנית ההוליוודית בת ה-44 העלתה לחשבון האינסטגרם שלה עם 21.3 מיליון עוקבים סדרת תמונות חמות מחוף באוסטרליה, כשהיא לובשת ביקיני מהמם של המותג הישראלי. "Down under 🇦🇺🌴" כתבה אלבה בכיתוב, והתמונות פשוט השתלטו על הרשת.
הביקיני שאלבה בחרה ללבוש הוא מהקולקציה "Paradise Passion" של BANANHOT - דגם טריקיני בהדפס צבעוני ייחודי שמשלב גוונים של אדום, זהב וכחול. הביקיני, שמורכב מחזייה בסגנון הלטר עם פרטי קישוט מתכתיים ותחתון בגזרה נמוכה עם קשירות בצדדים, נראה מושלם על גופה המעוצב של אלבה. בתמונות אפשר לראות אותה שוכבת על החול, עומדת מול הים ומציגה את הביקיני מכל הזוויות - והתוצאה פשוט מהממת.
התגובות של אלבה בביקיני הישראלי זכו למעל 198 אלף לייקים ואלפי תגובות מהללות. "Sooo gorgeous 🥰❤️😍" כתבה נטע אלחמיסטר בתגובה, בעוד מעריצים מכל העולם הוסיפו קומפלימנטים על המראה המדהים של אלבה. הביקיני "Paradise Passion" שאלבה לבשה עולה 479 שקלים לחלק העליון ו-479 שקלים לתחתון - אבל אם קיווית להשיג אותו, באנו בחדשות רעות. הדגם אזל מהמלאי לחלוטין, גם באתר המותג וגם בחנויות הפיזיות. נראה שג'סיקה אלבה יצרה ביקוש שאי אפשר לעמוד בו.
זה בדיוק סוג הפרסום שכל מותג ישראלי חולם עליו - כוכבת הוליוודית ענקית לובשת את המוצר שלך, נראית מושלמת בו, ומעלה אותו לעשרות מיליוני עוקבים. BANANHOT יכול לקחת קשת.