7 For All Mankind שואף לייצר ג'ינס שיתאים לכל אחת ואחד, תוך מתן דגש על איכות, נוחות ואופנתיות. השימוש בבדים איכותיים ובטכנולוגיות ייצור מתקדמות מעניק למותג יתרון תחרותי, ומאפשר לו לבנות מערכת יחסים יציבה עם לקוחותיו ולהתאים את עצמו לטרנדים המשתנים בעולם האופנה.
הקולקציות הרחבות כוללות ג'ינסים לנשים ולגברים במגוון סגנונות, שטיפות וגזרות, לצד פריטי לבוש משלימים כגון חולצות, תיקים ונעליים. המותג ידוע גם בקולקציות מיוחדות הנוצרות בשיתופי פעולה עם מעצבים נוספים או בהשראת תכנים תרבותיים ייחודיים.
הדגש על איכות, נוחות וחדשנות בא לידי ביטוי גם בהקפדה על שימוש בחומרי גלם איכותיים, בייצור בר-קיימא ובשמירה על ערכים של יושר סביבתי. המותג מעודד את לקוחותיו לבטא את אישיותם דרך הלבוש, ולבחור פריטים המחדדים את הייחודיות שלהם.
מיום הקמתו בשנת 2000 המותג הצליח למשוך אליו סלבריטאים ומשפיענים רבים, מה שתרם להעלאת המודעות אליו ברחבי העולם ולחיזוק המוניטין שלו כמותג מוביל. אסטרטגיית השיווק של 7 For All Mankind כוללת קמפיינים ויזואליים בולטים, פרסומים נרחבים ברשתות החברתיות ושיתופי פעולה עם דמויות מפתח בתחום האופנה.
המותג מבוסס על מספר עקרונות מרכזיים: איכות וחדשנות דרך שילוב טכנולוגיות חדישות וחומרים מתקדמים, ביטוי אישי שמאפשר לכל אחד למצוא את הפריט המתאים לו, תרבות ושייכות כחלק מקהילה גלובלית של חובבי אופנה, קיימות ואחריות חברתית באמצעות שימוש בחומרים אקולוגיים ותהליכי ייצור ידידותיים לסביבה, והעצמה ופתיחות המעניקה לכל אחד הרגשה של ביטחון עצמי ושלמות ללא קשר לגיל, לגזע או למידה.