אופנה

מי עומדת מאחורי NOODY? הפתעה בקניון רמת אביב

אשת העסקים אורנה אלוביץ' פותחת פופ-אפ ראשון למותג האופנה הישראלי NOODY. מאשת פרסום לעיצוב אופנה: הסיפור מאחורי המותג שכבש את הרשת

שובל עזור צילום: פרטי
NOODY
NOODY | צילום: אור קהנוב
5
גלריה
NOODY
NOODY | צילום: עירד נצר

מפרסום לאופנה: הסיבוב של אורנה אלוביץ'

אורנה אלוביץ' לא בדיוק זקוקה להצגה בעולם העסקים הישראלי. ככלתו של שאול אלוביץ', היא הכירה מקרוב את עולם התקשורת והעסקים, ובעצמה בנתה קריירה מוצלחת בתחום הפרסום והשיווק. אבל לפני שלוש שנים, היא החליטה לעשות משהו שונה לחלוטין - להקים מותג אופנה משלה. לא מתוך שאיפה להצטרף לתעשייה המבריקה, אלא מתוך צורך אמיתי שלה עצמה: למצוא בגדים שמשלבים נוחות, איכות ומראה מחמיא, בלי להתפשר על אף אחד מהם.

"רציתי בגדים שעובדים בשבילי, לא שאני אעבוד בשבילם," מסבירה אלוביץ' את המוטיבציה להקמת NOODY. "הבנתי שיש פער בשוק - בין המותגים היקרים מאוד שמציעים איכות, לבין האופנה המהירה שזולה אבל לא מחזיקה מעמד. רציתי ליצור משהו באמצע."

הפופ-אפ הראשון: מהרשת למציאות

הדמיית פופ אפ NOODY
הדמיית פופ אפ NOODY | צילום: יחצ,באדיבות המותג

הבחירה בפופ-אפ במקום חנות קבועה היא מהלך מחושב. זה מאפשר למותג לשמור על גמישות, לא להיקלע להתחייבויות ארוכות טווח, ולנסות פורמטים שונים לפני שמקבלים החלטות גדולות. "זה גם יותר מרגש," מחייכת אלוביץ'. "כל פופ-אפ הוא כמו אירוע. יש לו תאריך התחלה וסיום, וזה יוצר תחושה של דחיפות וחגיגה."

קולקציית חורף 2025/6: מחושבת ועל זמנית

הפופ-אפ משיק את קולקציית החורף החדשה של NOODY, שכוללת מחטבים חכמים, בגדים מחטבים ופרטי בייסיק מבדים איכותיים. הדגש הוא על פריטים שישרתו את הלקוחות לאורך זמן - לא טרנדים חולפים, אלא בגדים שיישארו רלוונטיים גם בעונה הבאה וזו שאחריה.

NOODY
NOODY | צילום: דור שרון

יזמות נשית בשוק הישראלי

הסיפור של אורנה אלוביץ' הוא גם סיפור של יזמות נשית בשוק הישראלי. אישה שבאה מעולם הפרסום, שלא למדה עיצוב אופנה ולא עבדה בתעשייה, אבל החליטה לבנות משהו משלה. היא למדה את התחום מאפס - מהבדים, דרך התפירה, ועד לניהול שרשרת האספקה והלוגיסטיקה.

"לא פחדתי להתחיל מההתחלה," אומרת אלוביץ'. "יש משהו משחרר בזה לבנות משהו לגמרי חדש, שלא קשור למה שעשית בעבר. זה אתגר, אבל זה גם מאוד מספק."

NOODY
NOODY | צילום: דור שרון

מה הלאה?

הפופ-אפ ברמת אביב הוא רק ההתחלה. אלוביץ' מתכננת פופ-אפים נוספים, ושוקלת להרחיב את קווי המוצרים. "אני מקשיבה ללקוחות," היא אומרת. "הם אלה שמלמדים אותי מה הם צריכים. אם יש ביקוש לפריטים נוספים, אני אשמח לפתח אותם."

בינתיים, הפופ-אפ ממשיך למשוך קהל סקרן - חלקם מכירים את המותג מהרשת ושמחים סוף סוף לראות את המוצרים ממש, וחלקם פשוט עוברים ונשארים להתרשם. "זה בדיוק מה שרציתי," מחייכת אלוביץ'. "לא סתם מכירה - אלא חיבור אמיתי."

תגיות:
שאול אלוביץ'
/
אופנה ישראלית
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף