אחרי שנים שבהן הייתה מזוהה כמעט בלעדית עם ג’ינסים לנשים, Under the Rock עושה השנה צעד משמעותי ומרחיבה את פעילותה גם לגברים. המותג הישראלי, שנוסד ב-2017 על-ידי תומר גוטרמן והתבלט בזכות גזרות מדויקות ובדים איכותיים, נכנס לראשונה לעולם הג’ינס הגברי - ויוצא לדרך עם קולקציה חדשה וקמפיין זוגי.
מה עומד מאחורי המהלך?
לאורך השנים שמרה החברה על קו ברור של עיצוב מודרני, דגש על איכות וחומרי גלם עמידים, ותפיסה של אופנה שמחזיקה יותר מעונה אחת. החזון היה (ועודנו) לאפשר לכל מי שלובש את הג’ינס - עד היום נשים בלבד, ומעתה גם גברים - להרגיש מעודכנים ונכונים בלי להתפשר על נוחות. טווח המידות הרחב נשמר גם בקולקציה החדשה: אצל נשים 32-44, ואצל גברים 38-46.
בקולקציה הראשונה לגברים משלבת Under the Rock השראות ממגוון סגנונות חיים, תוך שמירה על החותמת המוכרת של המותג: ג’ינסים בסיסיים במראה נקי אך עם שטיפות, גוונים ופרטים עכשוויים. לצד הג’ינסים ניתן למצוא טישרטים וז’קטים משלימים, כולם בקו מינימליסטי אך מדויק.
שירות המדידה בבית: היתרון הגדול
אחד השירותים הבולטים שהמותג מציע הוא מדידה ביתית - אופציה שמייתרת את הצורך לצאת מהבית ולחפש את המידה הנכונה. בכל הזמנה אפשר לצרף עוד 2-3 פריטים ללא עלות, למדוד בנוחות בבית ולהחזיר בליווי שליח, גם כן ללא תוספת תשלום.
השקת הקולקציה מלווה בקמפיין בכיכובם של הזוג יעל גולדמן ואורי פפר, שמציגים את הג’ינס שלו ושלה ואת הרעיון שאופנה יכולה להיות חוויה משותפת. המהלך מסמן התרחבות מעבר לעולם הנשים בלבד ושואף לייצר שפה זוגית, יומיומית ולא מתאמצת.
את הקולקציות ניתן למצוא בשואו־רום של Under the Rock ברחוב פינס 44 בתל אביב (א'-ה' 10:00-18:00, ו' 10:00-14:00), וגם באתר המותג.