אופנה

מה עם בן זיני? הצעד החדש של עדי הימלבלוי

אחרי שאישרה את הזוגיות עם בן זיני, הימלבלוי עושה צעד סולו: נבחרה כשגרירת מותג השיער הבינלאומי GLISS בישראל. והפעם, זה רק עליה - והשיער המושלם שלה

לוגו אופנה TMF צילום: ללא קרדיט
עדי הימלבלוי ובן זיני
עדי הימלבלוי ובן זיני | צילום: מתוך אינסטגרם
3
גלריה
עדי הימלבלוי ובן זיני
עדי הימלבלוי ובן זיני | צילום: ללא קרדיט

אבל הבחירה של GLISS להעמיד את הימלבלוי בחזית הקמפיין שלהם בישראל - לבד - היא הכרה במה שהיא בנתה לעצמה כאישה עצמאית, כאייקון סטייל, וכמישהי שהשיער שלה תמיד נראה מושלם.

עדי הימלבלוי ל-GLISS
עדי הימלבלוי ל-GLISS | צילום: שי ארבל

הבחירה בהימלבלוי משקפת חיבור טבעי לערכי המותג - איכות בלתי מתפשרת, אסתטיקה נקייה, נשיות מודרנית וביטחון עצמי. דמותה של הימלבלוי משלימה באופן מושלם את עולמות התוכן של המותג. והפעם, זה רק עליה.

המותג GLISS מציע סדרות מוצרים לשיקום והגנה המבוססות על פורמולות מתקדמות. בין אם מדובר בשיער פגום שצריך שיקום עמוק או שגרת טיפוח יומיומית לשיער בריא, המותג מבטיח תוצאות מרשימות - עד 100 אחוז שיער בריא יותר בהשוואה לשיער לא מטופל. והכל בזכות טכנולוגיית HAPTIQ החדשנית שמשלבת את המדע עם היופי.

בקמפיין הקרוב, הימלבלוי תציג את שגרת הטיפוח של GLISS - שילוב של עוצמה נשית, פרקטיות ואיכות מוצרים שמאפשר ליהנות משיער מטופח ובריא בכל יום מחדש.

אז מה עם בן זיני? הפעם, זה לא על השניים ביחד. זה על עדי הימלבלוי שעושה צעד משלה, מוכיחה שהיא מותג בפני עצמה, ומראה שהשיער המושלם שלה לא רק נראה טוב - הוא גם תוצאה של בחירות נכונות.

תגיות:
עדי הימלבלוי
/
קמפיין
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף