אבל הבחירה של GLISS להעמיד את הימלבלוי בחזית הקמפיין שלהם בישראל - לבד - היא הכרה במה שהיא בנתה לעצמה כאישה עצמאית, כאייקון סטייל, וכמישהי שהשיער שלה תמיד נראה מושלם.
הבחירה בהימלבלוי משקפת חיבור טבעי לערכי המותג - איכות בלתי מתפשרת, אסתטיקה נקייה, נשיות מודרנית וביטחון עצמי. דמותה של הימלבלוי משלימה באופן מושלם את עולמות התוכן של המותג. והפעם, זה רק עליה.
המותג GLISS מציע סדרות מוצרים לשיקום והגנה המבוססות על פורמולות מתקדמות. בין אם מדובר בשיער פגום שצריך שיקום עמוק או שגרת טיפוח יומיומית לשיער בריא, המותג מבטיח תוצאות מרשימות - עד 100 אחוז שיער בריא יותר בהשוואה לשיער לא מטופל. והכל בזכות טכנולוגיית HAPTIQ החדשנית שמשלבת את המדע עם היופי.
בקמפיין הקרוב, הימלבלוי תציג את שגרת הטיפוח של GLISS - שילוב של עוצמה נשית, פרקטיות ואיכות מוצרים שמאפשר ליהנות משיער מטופח ובריא בכל יום מחדש.
אז מה עם בן זיני? הפעם, זה לא על השניים ביחד. זה על עדי הימלבלוי שעושה צעד משלה, מוכיחה שהיא מותג בפני עצמה, ומראה שהשיער המושלם שלה לא רק נראה טוב - הוא גם תוצאה של בחירות נכונות.