אופנה

קבלו אותם: ימי הקיץ האחרונים של ספטמבר מסתכמים באירועי אופנה והשקות קולקציות

נשף המט גאלה השנתי המוכר כאירוע מלא בגלאם שב אחרי שבוטל עקב הקורונה, פנדי וורס'צה משלבות יד ביד בקולקציה מפתיעה ומי היא אייקון האופנה שחגגה יום הולדת 100 עם החברים ב-H&M?

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
חנות פופ-אפ יד שנייה של מותגים בינלאומיים בקניון עופר רמת אביב
חנות פופ-אפ יד שנייה של מותגים בינלאומיים בקניון עופר רמת אביב | צילום: שי קדמי
4
גלריה

H&M חוגגת את יום הולדת ה-100 של אייריס אפפל באמצעות קולקציה צבעונית ושיקית במיוחד

סקיצה של קולקציית H&M לרגל יום ההולדת ה-100 של אייריס אפפל
סקיצה של קולקציית H&M לרגל יום ההולדת ה-100 של אייריס אפפל | צילום: הנס מוריץ

אייריס היא אשת עסקים, מעצבת פנים, מעצבת אופנה ואייקון בפני עצמו שבנתה את הקריירה שלה במו ידיה. היא התפרסמה בזכות סגנונה הבולט, אינדיבידואליות ללא חת, בחירות אופנתיות נועזות ועיצובים יצירתיים. היא מייצגת את התפיסה שסגנון והשראה נמצאים בכל מקום ובכל אחד, ללא קשר למחירם. זו גם הסיבה שבגללה מותג כמו H&M שאף לעבוד עם אייריס דווקא בגלל סגנונה האקסצנטרי והשפעתה על קהילת האופנה. כבר 100 שנים שאייריס מעניקה לאנשים את הכוח ליצור, לשמוח בסגנונם האינדיבידואלי ולדבוק בדרך פעולה ייחודית.

סקיצה של קולקציית H&M לרגל יום ההולדת ה-100 של אייריס אפפל
סקיצה של קולקציית H&M לרגל יום ההולדת ה-100 של אייריס אפפל | צילום: הנס מוריץ

"פנדאצ'ה": קולקציית ההפתעה שנחתה על מסלול שבוע אופנה מילאנו

לקראת סיום שבוע האופנה מילאנו, שני בתי האופנה היוקרתיים פנדי וורסצ'ה איחדו כוחות עבור יצירת שיתוף הפעולה החדש והמפתיע "Fendace". לא, זה לא עוד זוג חדש בביצה ששמותיהם חוברו, זו הקולקציה החדשה שנראתה לאור על המסלול במילאנו. למרות השמועות על שותפות פוטנציאלית, ההפתעה עדיין הייתה גדולה, כשהתצוגה כללה 25 פריטים מתוך מיני קולקציה שיצר קים ג'ונס, המעצב הראשי של פדני עבור ורסצ'ה ומנגד דונטלה ורסצ'ה גמלה באוסף דומה של 25 פריטים עבור פנדי.

האוסף של ורסצ'ה מאת פנדי התבטא בעיקר בבגדי זהב ושחור לוגו ה-F הכפול הגיאומטרי של פנדי והמוטיב היווני של ורסצ'ה בצורת דוגמאות ותכשיטים נוצצים. הבאים היו פנדי מאת ורסצ'ה, שנקטו בגישה צבעונית יותר לעונת האביב-קיץ, אך המשיכו עם נושא הלוגו מאניה שהפך לשם נרדף לשיתופי פעולה יוקרתיים בבית. נראה שבעידן שכבר הכל נראה- מקולקציות קפסולות של מותגי על יחד עם רשתות אופנה מהירות, עדיין יש מקום לחידוש.

המט גאלה חזר ואיתו המצטיינת והמאכזבת של הערב הנוצץ ביותר בשנה

מסיבת האופנה הגדולה בעיר חזרה, כשאל נשף ה"מט גאלה" הגיעו השמות הכי נוצצים במלוא תפארתם כדי לקחת חלק מהתערוכה השנתית של מוזיאון המטרופולין לאמנות בניו יורק בהובלתה של אנה וינטור. השנה הקונספט סבב סביב "אמריקה: לקסיקון של אופנה", כשהאורחים התבקשו להגיע בסממנים ורמיזות הקשורות לארה"ב. לשם כך, לא נרחיב במילים פשוט נכריז על מצטיינת הערב ועל המאכזבת ביותר.

מי שכמובן יודעת להישמע לכללים וכמעט ואף פעם לא מאכזבת היא האחות הצעירה למשפחת קרדישאן-ג'נר, קנדל. דוגמנית העל הגיעה בשמלה מדויקת להפליא מבית האופנה ז'יבנשי, חצי שקופה עם עיטורי אבנים אומנותיים לאורכה, כשהרפרנס בלוק הנוכחי ובלוק שאחריו באפטר פארטי היה אודרי הפבורן של שנות ה-60.

בגזרת המאכזבת, קיבלנו את ריהאנה בטוטאל לוק מבאס ודי מרדים. הזמרת, שמדי שנה נוהגת לדפוק הופעה ראויה לאירוע האופנה השנתי הנחשב, הגיעה עטופה בסוג של פוך שחור ומסורבל מבית בלנסיאגה, כובע גרב ותכשיטים שהעלו קצת את המראה היוקרתי (תודה באמת). לצידה, הגיע בן זוגה מכוסה גם כן בשמיכת טלאים צבעונית.

תרומה אופנתית: חנות פופ-אפ יד שנייה של מותגים בינלאומיים

קניון עופר רמת אביב יוצא בפרויקט למען הקהילה, במסגרתו תיפתח חנות פופ-אפ יד שנייה – כל ההכנסות ייתרמו לעמותות הפועלות למען נערות בגילאי 13-18 בסיכון, ביניהן: "בית רות" בעפולה ו"כפר זוהרות" במגדל העמק, עמותת "אותות מפעילה רשת מסגרות לנערות בסיכון".

מי שמובילה את הפרויקט המיוחד היא המשפיענית ומובילת דעת קהל העוסקת בפילנתרופיה, לובה ג'ייקובסון. החנות תיפתח החל מה-3 באוקטובר עד ה-8 לחודש, שישה ימים החנות תיפתח לקהל הרחב תחת השם: "FASHION with LOVE", באזור המרכזי של הקניון. בחנות ייערכו מכירות של בגדי יד שנייה של מותגים ומעצבים מקומיים בינלאומיים, מהמלתחות של הפאשניסטות ואושיות האופנה מהמובילות בישראל, ביניהן: אגם רודברג, מיכל אנסקי, לאה שנירר, סיגל שחמון, סנדי בר, ורד רוזן, רז׳ין גנזי, ליאת מולייב ועוד, כשהמחירים ינועו בין 100-1,000 ש"ח לרוב הפריטים, למעט תיקי יוקרה שיתומחרו בהתאם.

חנות פופ-אפ יד שנייה של מותגים בינלאומיים בקניון עופר רמת אביב
חנות פופ-אפ יד שנייה של מותגים בינלאומיים בקניון עופר רמת אביב | צילום: שי קדמי

רייבאן ופייסבוק משיקים את משקפי העתיד

תגיות:
אופנה
/
H&M
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף