רק 20 דקות, פעם אחת בשבוע - זה כל המאמץ שאני אמורה לעשות כדי לחטב ולעצב את הגוף ולשרוף שומנים. נוסחת הקסם הזאת נראתה לי לא מציאותית, ובכל זאת החלטתי לנסות את אימון ה־EMS, המתבצע באמצעות גירויים חשמליים המפעילים את כל מערכת השרירים בו־זמנית. השיטה, שמתיימרת להיות יעילה מחדר כושר רגיל, בכלל פותחה בנאס"א עבור אסטרונאוטים. אבל מהחלל, בחזרה לקרקע: כיום פועלים בשיטה זו אלפי סניפים ברחבי העולם. 

הגעתי מלאת מוטיבציה לסטודיו Ems Active בגבעתיים. "הפולס החשמלי חודר לשריר ומפעיל אותו חזק בכיווצים רבים לשנייה. התוצאה היא חיטוב, הצרת היקפים, ואפילו הרמה מדהימה של הישבן", מסביר לי גל פלג, הבעלים של המקום. דבר ראשון בסטודיו - מודדים היקפים בסרט מדידה. "אני מוכיח למתאמנים שאחרי שלושה־ארבעה אימונים ההיקפים מצטמצמים ואנשים המומים מהמהירות שבה זה קורה", טוען פלג.
 
ארבעה אזורים בגוף זוכים כאן לטיפול: מותניים, ישבן, ירך ויד. רגע לפני שאני מתחילה, פלג מצנן את ההתלהבות ומסביר לי שכמו כל סוגי הספורט, גם האימון הזה חייב להיות מלווה בתזונה נכונה. באסה. ובכל זאת, עוד לפני שניסיתי את האימון, כבר התאהבתי בו. בעזרת השיטה הזאת, אני מהרהרת, אוכל לסמן וי על כושר, בלי להגיע כמה פעמים בשבוע לחדר הכושר. תפור עלי בול. 

אז אני נכנסת לתא ההלבשה ומחליפה את בגדיי לטייץ שחור דק וחולצה שחורה צמודה. בינתיים פלג מרטיב קצת את חליפת האלקטרודות המיוחדת שתכף עומדת להיות מולבשת עלי. המים נועדו להעביר את החשמל חזק יותר לגוף. על פניו, רעיון גרוע מאוד לערבב מים עם חשמל. אבל מה לא עושים בשביל להצר היקפים. פלג עוזר לי ללבוש את החליפה, ומרגיע שאין לי מה לדאוג. לא מתחשמלים מזה, הוא מבטיח. עוד נראה. חלק מהאימון סטטי: מתייצבים בתנוחה מסוימת והמכשיר כבר עושה את העבודה; החלק השני דינמי, למרבה הצער, ובו צריך להרים רגליים, לעלות על מדרגה ולעשות סקווטים. 

ואז זה מתחיל. בשנייה שבה פלג הדליק את המכשיר, צווחה פילחה את האוויר. צווחה שלי, מיותר לציין. רטט חשמלי בלתי נסבל זרם באזורים המיועדים להצרה. "כולם מגיבים ככה בחמש דקות הראשונות, ולאחר מכן כבר מתרגלים", הוא מנסה לנחם. 

באופן מפתיע, לאחר כמה דקות אני באמת מתחילה להתרגל לתחושה, ובכל זאת, מדי פעם מבקשת להוריד את העוצמה. אחרי כמה סשנים חשמליים אני מציצה לעבר השעון התלוי על הקיר, ורואה שהשד לא כזה נורא. תכף האימון הקצר, שעלותו כ־99 שקלים, עומד להסתיים. 

בסופו של האימון אני זוכה למחמאה. "היית לא רעה בכלל לפעם הראשונה. עשיתי לך עוצמות בינוניות ולא חלשות", מעודד פלג ומבטיח שבעוד שני אימונים כבר אזכה לראות את הגוף שלי אסוף יותר. עד אז, הוא מזהיר מראש, "אל תתפלאי אם בעוד יומיים תרגישי שרירים תפוסים". ואכן, בבוקר שאחרי אני קמה עם ישבן שעושה קולות של תפוס. מזל ששאר האזורים התמודדו בכבוד, יחסית, עם המשימה.