פרס איגוד השיווק לשנת 2016 הוענק לראשונה לעמותה, והגיע היישר לעבר עמותת מרכז טל, על קמפיין "חלאסרטן": מדריך יומיומי לחיים", שמכוון לחולי סרטן בגילאים 18-45. מטרת הקמפיין היא להוציא את הסרטן מהארון, או כמו שניסחו זאת יוצריו: "סרטן זה חרא, וסרטן כשאתה צעיר זה ממש חרא. לכן אנחנו לא באמת שמחים שהגעת אלינו, אבל נראה שיש סיבה". הפרויקט הוקם על ידי זוהר ויענקל'ה יעקובסון, שאיבדו את בתם טל בגיל 26 ממחלת הסרטן: "בשנת 2017 שוברים את קשר השתיקה סביב המחלה, הצעירים לא רוצים להתבייש יותר, נמאס להם. הם רוצים שיראו אותם ויבינו שיש להם צרכים שונים מחולים מבוגרים או מילדים".
מדובר בבית דיגיטלי שמטרתו לתמוך ולשפר את איכות החיים של הצעירים, לחזק את התקווה ולהנגיש עבורם במקום אחד את כל המידע הרלוונטי באופן אמין. זוהי פלטפורמה החושפת את כל השירותים המוצעים על ידי מגוון הגופים בישראל. באמצעות כפתור ניווט "אני צריך" ניתן לאתר מידע אודות שלל הזכויות בביטוח לאומי, קופות החולים, זכויות במקום עבודה, בצבא, האגודה למלחמה לסרטן ועמותות נוספות ועוד.
הפלטפורמה עוררה שינוי בהתנהלות הקטגוריה כולה של חולי הסרטן , עצם העובדה שזוהתה קטגוריה חדשה, בעלת צרכים ייחודיים מתוך האוכלוסייה הכללית של חולי הסרטן. התעורר שיח חדש על עולם חולי סרטן צעירים וההשקה העלתה לסדר היום הציבורי את הצרכים המיוחדים של אוכלוסייה זו. לדוגמא, פוסט הקורא לממסד לטפל בחדרים למתן זרע ולהוסיף בהם פריט נוסף מעבר לנייר טואלט וכסא! פתרונות יצירתיים לפרוטזות לשדיים ועוד.