25 אלף צעירים ביקשו עזרה – פרידה עוזיאל מזכירה להם שהם לא לבד

מייבלין ניו-יורק וער"ן משיקים קמפיין "אתן.ם לא לבד" להעלאת מודעות לבריונות ברשת, חרדה ודיכאון בקרב צעירים. בשנה האחרונה התקבלו למעלה מ-25,000 פניות מצעירים לער"ן

מיטל שרעבי צילום: פרטי
פרידה עוזיאל בקמפיין החברתי של מייבלין ניו יורק
פרידה עוזיאל בקמפיין החברתי של מייבלין ניו יורק | צילום: יח"צ
2
גלריה

25,000 פניות בשנה אחת. זה המספר שמאחורי הקמפיין החברתי החדש שמשיקים מותג האיפור הבינלאומי מייבלין ניו-יורק ועמותת ער"ן בישראל. כל אחת מהפניות הללו מייצגת צעיר או צעירה שהתמודדו עם תחושות חרדה ודיכאון - ופנו לעזרה.

הקמפיין, שיעלה תחת הכותרת "אתן.ם לא לבד", נועד להעלות את המודעות לתופעות של אלימות ברשת, חרדה ודיכאון בקרב צעירים ובני נוער, ולעודד שיח פתוח על הנושא.

הפעילות משתלבת כחלק מהאג'נדה החברתית הגלובלית של המותג מייבלין ניו-יורק, BRAVE TOGETHER ('אמיצים ביחד'), הפועלת למען הגדלת המודעות למצבי דיכאון וחרדה בקרב צעירים לצד העצמה אישית.

הקמפיין בישראל יתנהל בהובלת הזמרת ויוצרת התוכן פרידה עוזיאל, שמלווה את המותג בישראל, ויעסוק בתופעות שרבים ורבות מבני הנוער מתמודדים איתן ביום יום.

קמפיין חברתי מייבלין ניו יורק
קמפיין חברתי מייבלין ניו יורק | צילום: יח''צ

התמקדות בבריונות ברשת

כחלק מהקמפיין יתנהל מהלך ברשתות החברתיות שיתמקד בתופעת הבריונות ברשת - הטוקבקים וההייט - אחת התופעות השכיחות ביותר איתן מתמודדים הצעירים.

במסגרת זו יודגשו המסרים המרכזיים: לא להישאר לבד מול מצבים מאתגרים, להבין שתחושה של בדידות, חרדה, החרמה או דיכאון הן תופעות נפוצות ויש מי שמקשיב ויכול להעניק תמיכה.

היא מוסיפה: "בשנה האחרונה בלבד התקבלו למעלה מ-25,000 פניות מצעירים בער"ן עם תחושות חרדה ודיכאון. כמו כן, נתונים עדכניים בישראל מראים כי אחד מכל שלושה ישראלים בסיכון לחוות דיכאון או חרדה".

אם אתם או מישהו שאתם מכירים חווים קושי נפשי מכל סוג - ניתן לפנות לקו החם האנונימי של ער"ן, הפועל 24/7 בטלפון 1201 או בוואטסאפ במספר 052-8451201.

תגיות:
ער"ן
/
פרידה עוזיאל
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף