טיפוח יוניסקס: מטפחים זוגיות

שם האהבה, הזוגיות והשוויון בין המינים, פורחת בעולם תעשיית ה-To share או Gender free. הכירי את התכשירים שתוכלי לחלוק איתו

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
טיפוח עור הפנים
טיפוח עור הפנים | צילום: אינגאימג'
2
גלריה

נראה שבשם האהבה, הזוגיות והשוויון בין המינים, פורחת בעולם הטיפוח תעשיית מוצרי היוניסקס, המציעה תכשירים המתאימים לנשים ולגברים כאחד. לא עוד קרם לחות לאישה וקרם לחות לגבר, אלא מוצר אחד המתאים לו ולה. כנראה לכך מתכוונים כשמייעצים לנו לטפח זוגיות. בארצות הברית ובאירופה מוצעות שלל סדרות של מוצרי טיפוח יוניסקס, בתעשייה שרק הולכת וצוברת תאוצה. בישראל, כרגיל, זוהי מגמה שעודנה בחיתוליה, ולעת עתה רק מותגים בודדים דוגמת ביופור ודרמלוג'יקה מציעים את מוצריהם בלי להתחשב בזוטות כמו מגדר.

מקציף לניקוי עדין מסדרת ,Physiological לה רוש פוזה, 90 שקל. צילום: יח"צ
מקציף לניקוי עדין מסדרת ,Physiological לה רוש פוזה, 90 שקל. צילום: יח"צ | מקציף לניקוי עדין מסדרת ,Physiological לה רוש פוזה, 90 שקל

“תעשיית מוצרי טיפוח היוניסקס פורחת בשנים האחרונות סביב העולם. יש לא מעט מותגים המציעים תכשירים שאינם תלויי מגדר, דוגמת SkinMedica SkinCeuticals ו־ .Obagi נשים וגברים יכולים להשתמש בהם יחד", אומרת גליה תורן חן, יועצת אסטרטגית למותגי טיפוח. “אלו מוצרים שטרם הגיעו לארץ, ויש לכך שתי סיבות עיקריות - שוק רווי מותגים והרגלי צריכה שעדיין קשה לשנות. בייחוד כשזה מגיע לגבר הישראלי, שאוהב את המוצרים שלו בגוני כחול ושחור, נוטפי ריח גברי עם פנייה אישית על האריזות, כלומר שיהיה רשום על גביהן man או for him ".

תגיות:
עור הפנים
/
מסכות פנים
/
מוצרי טיפוח
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף