לאחר יותר מ־25 שנים של הובלה בתעשיית הכושר העולמית, Gold’s Gym ממשיכה במסע ההתרחבות הגלובלי שלה והעצירה הבאה היא ישראל. בביקורו האחרון בארץ, מספר בכיר ברשת על מה שהפך את ישראל ליעד אסטרטגי, על ההבדלים בין מתאמנים ישראלים לעמיתיהם בעולם, ועל מה שמצפה לקהל הישראלי בשנים הקרובות.
"Gold’s Gym מובילה את תעשיית הכושר באזור כבר יותר מ־25 שנה. ישראל מהווה שוק אסטרטגי עבורנו בזכות שילוב של גורמים: כלכלה חזקה ויציבה, מעמד ביניים משגשג, מרכזים עירוניים פעילים עם אזורי מסחר דינמיים, ותרבות אנרגטית שמבינה היטב את חשיבותם של כושר ואורח חיים בריא".
"שוק הכושר הישראלי ייחודי משום שהוא פעיל מאוד, מונע מטרנדים, ובעל אופי קהילתי שמעריך כושר גופני, התמדה וחוסן".
"כוח כדרך חיים הוא ערך אוניברסלי שמדבר לכל תרבות. Gold’s Gym הוקמה על הרעיון שכוח פיזי ומנטלי שייך לכולם, לא רק למפתחי גוף. המטרה שלנו היא ליצור סביבה שבה צמיחה היא היעד המשותף של כל המתאמנים".
"Gold’s Gym היא רשת חדרי הכושר האייקונית והמוכרת ביותר בעולם. המורשת שלנו מעניקה למתאמנים תחושת אותנטיות וביטחון. לצד זאת, אנחנו ממשיכים לחדש בטכנולוגיה, בעיצוב המתקנים, בציוד ובתוכניות האימון ולשפר ללא הרף את חוויית החברות במועדון".
"שוק הכושר העולמי ימשיך לצמוח ככל שיותר אנשים מבינים את החשיבות של אורח חיים פעיל ובריא. ככל שאימוני כוח הופכים לבסיס הכושר המודרני, Gold’s Gym תהווה את הסטנדרט העולמי המוביל לאימוני כוח ולתוצאות".
"קהילה ואורח חיים בריא הם הלב של חוויית החברות ב-Gold’s Gym. הרשת מייצגת אורח חיים המבוסס על כוח, ביטחון, שגרות בריאות ואווירה חברתית שבה אנשים תומכים זה בזה תוך pursuit של מטרות משותפות. בישראל, המטרה אינה רק להקים חדרי כושראלא לבנות קהילה ארצית של כוח, בריאות ואנרגיה חיובית. תנועה שמשקפת את מורשת Gold’s Gym ואת רוחם של הישראלים".
"לאחר ביקור בכמה מועדוני כושר בישראל, שמתי לב לדמיון רב למתאמנים בארה״ב ובעולם. הכושר פופולרי במיוחד בקרב צעירים, ואימוני כוח ממשיכים לצבור תאוצה מגמה עולמית שמתחזקת גם כאן".