תגמול לאבחון מוקדם ופיצ'ר ייחודי ל-Waze: רעיונות חדשניים להעלאת מודעות לסרטן השד

לאירוע הייחודי הוגשו כ-100 רעיונות ו-12 יוזמות עלו להאקתון | "המציאות הישראלית מחייבת אותנו לזנוח את הכלים הישנים ולעבור לחשיבה חדשנית כדי לפרוץ את 'חומת הרעש'", מסבירה טלי רוזין מנכ"לית אחת מתשע

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
ההאקתון LifeHack של "אחת מתשע" להעלאת מודעות לסרטן השד
ההאקתון LifeHack של "אחת מתשע" להעלאת מודעות לסרטן השד | צילום: יח"צ

לכל אחד משלושת המסלולים בהאקתון נבחר רעיון זוכה:

אפליקציה בינלאומית נוספת שחברה לשיתוף הפעולה היא Nanit, שפועלת בישראל ובחו"ל עם למעלה ממיליון משתמשים, ומשמשת כבייבי מוניטור עם מצלמה מתוחכמת שמנטרת את התינוק בעריסה בשילוב אפליקציה המסייעת להורים במטלות הטיפול בתינוק. הרעיון היה להשתמש באפליקציה גם לטובת מסרים מצילי חיים. אימהות לאחר לידה, הן קהל חשוב להעלאת מודעות וניתן על הדרך, כאשר היא מניקה ועושה שימוש באפליקציה.

גם אפליקציית WhatsApp נכנסה לתמונה, עם יוזמה של שתי נשים צעירות להשתמש בבוט AI של האפליקציה כתזכורת לנשים לקביעת תורים לבדיקות השנתיות. "בגיל 25 אמא שלי לחצה עלי ללכת ולהיבדק  BRCA. נבדקתי, הכל עבר בשלום, ואז סיפרתי לחברה ולחצתי עליה ללכת גם להיבדק, בזכות זה, היא גילתה שהיא נשאית״, סיפרה סיגל קרויטרו שיזמה את הרעיון. בשנתיים האחרונות ליוויתי אותה בהתמודדות עם המחלה ומהמקום הזה החלטנו לגשת להאקתון".

תגיות:
סרטן השד
/
מודעות
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף