“צריך להבין שהמרכיב הדיגיטלי הוא רק חלק ממוצר שלם: מוצר דיגיטלי הוא כמו כל מוצר, אבל כשמנסים למכור מוצר כזה ככה, כמו בחלון ראווה, הוא פשוט לא עומד בפני עצמו. קודם כל, את חייבת למתג את המוצר כתהליך מלא שיש בו גם פגישות ייעוץ קבוצתיות ואישיות, ולצדן המוצר המקוון. בעלי עסקים רבים כבר מכירים את השיטה: מעלים סרטונים ובהם מציעים לגולשים להשתתף בהרשמה מראש בהרצאה מקוונת. משם, כל מי שעשה את זה כבר יכול לקבל הטבות דוגמת חצי שעה של פגישה אישית במחיר סמלי, ועם הגעתם אפשר לעשות Up-Sale לתהליך שלם.
אנשים צריכים להבין שהשירות שאת מציעה בתשלום הוא חלק מהשגרה, ממש כמו מבנה של עיתון. כך, לדוגמה, בכל יום ראשון את תיתני טיפ, בכל יום שלישי את תשדרי בלייב ובכל יום חמישי יש גם הצעה שיווקית. בהמשך, חשוב שתהיי ממוקדת במה שאת מוכרת; הרי בריאות היא לא מוצר, ואי אפשר למכור בריאות נכונה. גם כשאת קונה בקבוק מים את לא קונה רוויה. לא מוכרים רוויות בחנות, מוכרים בקבוקי מים. כך גם לא מוכרים בריאות, הרזיה או שינויי תזונה”.
את אישה חזקה, ידענית ומתערבת בכל דבר. התוצאה: לילדים שלך יש חררה מהכוח שלך. מבחינתם את אישה צדקנית שמנסה לנהל את חייהם. נכון, השקעת בהם והענקת להם את כל מה שיכולת, אבל את חייבת להפסיק להסתכל עליהם במבט של משקיע שרוצה להתערב בעסק שלו, ולהזכיר לעצמך שאת אמא שלהם. קדימה, תני חיבוק”.
אם יש בית על שמה, היא תוכל לקבל עליו משכנתה הפוכה - לקחת משכנתה על חשבון הנכס הקיים, ומי שיחזיר את הכסף הם היורשים שלה. אני במקומה הייתי ממקד את הכוח שלי כדי לראות איך אני הופך למשקיע, ולייצר עוד הכנסה ממקורות נוספים. במקום להיות קרבן של הנסיבות ולחשוב מה הבוס שלה עשה או לא עשה, היא יכולה לקחת אחריות ולדאוג לעצמה. אם היא תעבוד בצורה נכונה, היא תוכל למנף את מה שיש לה ולחיות ברווחה”.