למרות שאנחנו עדיין באביב חופשת הקיץ של רבים מאיתנו בפתח והתכנונים ליעדים ומקומות לטייל בהם בשיאם. לחלקנו שירצו לעשות טיול משמעותי בקיץ הקרוב בצד השני של האוקיינוס, ירצו בוודאי לדעת היכן כדאי להעביר את זמנם בין אתרי הטבע השונים בקמפינג ברחבי ארצות הברית . מגזין הקמפינג האמריקאי Adventures on the Rock בדק ומצא באיזו מדינה הכי כדאי לבצע קמפינג ברחבי ארה"ב. 

הוציאו לנו את העיניים: אלו המלונות החדשים הטובים בעולם לשנת 2023
זה לא נעים לראות גן סגור: אלו הפארקים שלא תוכלו לבקר בהם

מהניתוח של המגזין נבדקו 10 גורמים כדי לקבל ציון לכל אחת מ-50 המדינות באמצעות נתונים של הלשכה האמריקאית למפקד האוכלוסין, שירות הפארקים הלאומיים, מרכז הנתונים האקלימי הלאומי וגופים פדרליים נוספים. גורמים אלה כללו גם את מספר הפארקים הלאומיים וציוני הדרך ביחס לאזור במדינה, מסלולי ההליכה הזמינים של המדינה, חניוני קמפינג ביחס לאוכלוסיית והמגוון של הצמחים ובעלי החיים. 

קמפינג בווימינג, ארצות הברית (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קמפינג בווימינג, ארצות הברית (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מהניתוח נמצא כי ווימינג זכתה במקום הראשון עם ציון של 72.12 מתוך 100. המגזין שיתף כי המדינה זכתה בזכות המספר הגבוה ביותר של חניוני קרוואנים הפרוסים בה והמספר הגבוה ביותר של אתרי קמפינג ביחס לאוכלוסיית המדינה. כמו כן, לוויומינג יש את המספר השלישי בגודלו של מסלולי הליכה ביחס למדינות ארצות הברית.

למקום השני הגיעה מדינת מונטנה בשל המספר הגבוה ביותר של מסלולי הליכה בארצות הברית, וכן היא ביתם של המספר השני בגודלו של אתרי קמפינג. מדינת ניו מקסיקו הגיעה למקום השלישי בעיקר בזכות היותה בית למעל 4,500 מיני צמחים ובעלי חיים. איידהו במקום הרביעי הודות למספר גבוה של מסלולי הליכה ומספר הימים הגשומים המעטים, ומדינת ורמונט הגיעה למקום החמישי. 

קמפינג בווימינג, ארצות הברית (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קמפינג בווימינג, ארצות הברית (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

דובר המגזין האמריקאי מסר: "נתונים אלה מספקים לנו תובנה מרתקת לגבי אילו מדינות מציעות לחובבי הטבע את חוויות הקמפינג המעולה ביותר. אחת הסיבות העיקריות לכך שאנשים מתכננים טיולי קמפינג היא עבור חווית ההרפתקאות באזור. חקר הטבע, התבוננות בשלל חיות בר ומסלולי הליכה הם כולם חלק מהחוויה כולה".