חברות התעופה Etihad Airways ו-Emirates מאיחוד האמירויות חתמו על מזכר הבנות שירחיב את הסכם הביניים ביניהן. המשמעות היא שלנוסעים שטסים לאמירויות דרך אחת משתי החברות תהיה אפשרות לטוס באותו הכרטיס גם בחברה השנייה. 

אחת ולתמיד: כל תמנעו צפצופים באוזניים במטוס, וזה פשוט משחשבתם | צפו
סקי, פארקים מיוחדים וילדים בחינם: אטרקציות בדובאי לקיץ ששווה לכם להכיר

לצורך הדוגמא, יהיה ניתן להזמין כרטיס טיסה באתר התעופה של אחת החברות מתל אביב לדובאי, ולהזמין טיסת חזור מאבו דאבי בחברה האחרת. המהלך ייצא לפועל החל מהקיץ הקרוב.

טים קלארק, נשיא Emirates, אמר: "אנו שמחים לעבוד שוב עם Etihad Airways - הפעם כדי לאפשר לכל חברת תעופה להציע מגוון חדש של אפשרויות נסיעה חלקות בתוך ומחוץ לאיחוד האמירויות. Emirates ו-Etihad ממנפות את החוזקות שלנו כדי להרחיב את היצע הלקוחות בהתאמה ולהגביר את התיירות במדינה".

אנטונואלדו נבס, מנכ"ל Etihad Airways, הוסיף: "אנו שמחים לשתף פעולה עם Emirates במשימה המשותפת שלנו לתמוך בתיירות נכנסת לאיחוד האמירויות ולהקל על הטיסות לערים המדהימות שלנו. הסכם הביניים שלנו יעשה את הטיסות לנוחות יותר לתיירים שלנו כדי לחוות את המיטב של אבו דאבי ודובאי בכרטיס בודד אחד, תוך הבטחה לספק חווית טיסה יוצאת דופן בין אם הם טסים עם Etihad Airways או Emirates".