בעקבות העלייה החדה במספר המזוודות שאובדות לנוסעים ישראלים המטיילים בחו"ל, הודיעה אתמול חברת פספורטכארד על שירות בלעדי ללקוחותיה, במסגרתו ניתן יהיה לדעת בכל רגע היכן נמצאת המזוודה שלהם.

“מזוודות אבודות בנתב"ג": היוזמה החדשה שקמה בעקבות התופעה

השירות החדש מבוסס על מידע המתקבל מכ-500 חברות תעופה ומכ-2,000 נמלי תעופה בכל רחבי העולם והוא הושק היום בכנס המקצועי השנתי של פספורטכארד, בהשתתפות יותר מ-1,600 סוכני ביטוח.

בפספורט כארד ציינו, כי בשנתיים החולפות הוכפל מספר המזוודות האבודות, ועל פי נתוני מדד החברה, בממוצע אחת ל-78 מזוודות אינה מגיעה ליעדה המקורי. 

המשמעות היא שבכל טיסה ישנם מספר נוסעים שהמזוודה לא תמתין להם ביעד אליו הם טסים.

במטרה להתמודד עם העלייה החדה בכמות המזוודות האבודות ברחבי העולם, פותח הפתרון השירותי, שיעדכן בזמן אמת את מבוטחי חברת פספורטכארד היכן נמצאת הכבודה האבודה שלהם ומה הצפי להגעת הכבודה.

בפספורט כארד מעריכים, כי בזכות השירות החדש יצליחו לאתר אחוזים גבוהים מהמזוודות האבודות עבור הלקוחות.

במידה והכבודה לא תגיע ליעדה בתוך חמישה ימים, תטעין החברה למבוטחיה השוהים עדיין בחו"ל סכום של 850 דולר וזאת בנוסף להטענה הראשונית בגובה 150 דולר, שמקבל הלקוח בכרטיס הפספורטכארד עם נחיתתו ביעד במקרה של אי הגעת הכבודה. כל זאת ללא צורך להוכיח את שווי התכולה שהייתה במזוודה. 

זה מה שקורה למזוודות אחרי שאנחנו שולחים אותן לבטן המטוס (צילום: טיקטוק)

"השירות החדשני שאנחנו משיקים נותן מענה לבעיה שפוגעת משמעותית בחוויית הנסיעה לחו"ל", ציינה מנכ"לית פספורטכארד, רונית סגל – "מהיום פספורטכארד חוסכת ללקוחותיה את הצורך לבזבז זמן יקר מול חברת התעופה שהיא הכתובת לאובדן כבודה כיום".

רונית סגל מנכ''לית פספורטכארד (צילום: מיכאל טומרקין)
רונית סגל מנכ''לית פספורטכארד (צילום: מיכאל טומרקין)