על גגות תל אביב 

אם אתם מהזוגות שמתחברים לחוויה האורבנית ואתם מחפשים לוקיישן מהמם לצילומי חוץ, קל לחשוב על פארק ציבורי או חוף מקומי, אבל חשוב לזכור שהמקומות האלה עלולים להיות צפופים והומי אדם. קבלו מתחם גג תל אביבי הממוקם בבניין יפהפה לשימור עם בריכה הצופה לנוף עירוני ולים: מלון 'אלברטו' מקבוצת מלונות Design Isrotel, ממוקם בפינת הרחובות נחלת בנימין ואחד העם, השוקקים והאהובים. 

מדובר בבניין המנציח את ההיסטוריה המרגשת של העיר, יחד עם עיצוב עדכני. הבריכה היפה שעל גג המלון צופה על כל תל אביב. יחד עם פינות חמד ברחבי המלון שמזכירות את תל אביב הישנה, הופכת ללוקיישן צילום עבור זוגות מתחתנים שאוהבים את העיר הגדולה. 

לבירור אפשרויות הצילום בלוקיישן (מותנה באירוח במקום) – 5585*

 

מלון אלברטו (צילום: אסף פינצ'וק)
מלון אלברטו (צילום: אסף פינצ'וק)

בטבע הקסום 

בין אם אתם מתכננים נישואין באביב, בקיץ או חתונת סתיו, תמצאו את הטבע במיטבו במלון 'מצפה הימים' מקבוצת מלונות Exclusive  Isrote. גן עדן זה, ממוקם בין צפת וראש פינה ומוקף באלמנטים שונים שיכולים להוות מיקום מדהים לצילומי חתן וכלה - חווה אורגנית, משק חי, בוסתנים פורחים, שדות תבלינים, מחלבה, בריכות אקולוגיות, נוף הכנרת ואפילו... ספסלים רומנטיים מעוצבים הפזורים בכל פינה.

לבירור אפשרויות הצילום בלוקיישן (מותנה באירוח במקום) – 5585*

החווה האורגנית במצפה הימים (צילום: אסף פינצ'וק)
החווה האורגנית במצפה הימים (צילום: אסף פינצ'וק)

מול הנוף המדברי

גם אם אתם לא חובבי טיולים מדבריים שכוללים שמש, פינג'אן וסיר פוייקה – נוף מדברי יוצר רקע טבעי ויפה במיוחד לצילומי חתן וכלה. השילוב המושלם בין הלוקיישן הפראי והטבע העוצמתי לבין התום והטוהר של חתן וכלה ביום חופתם יניב תמונות יפהפיות, פחות קיטשיות ויותר מיוחדות. מלון בראשית מקבוצת מלונות Isrotel Exclusive, המשלב בין יוקרה לנוף מדברי מרהיב במצפה רמון, מהווה אופציה מעולה למתחתנים שמחפשים לוקיישן מיוחד לצילומים. 

הטבע המדברי רחב הידיים ואדריכלות יוצאת הדופן, הפכו את מלון בראשית היוקרתי, לאחד מבתי המלון הייחודיים בישראל. פנינת המלון היא בריכה חיצונית הממוקמת אל מול נוף המדבר הפראי, שיכולה לשמש כמיקום מושלם לצילומים, במיוחד אם יתמזל מזלכם ובזמן הצילומים יכנסו לפריים גם היעלים שמסתובבות במקום.

לבירור אפשרויות הצילום בלוקיישן (מותנה באירוח במקום) – 5585*

מלון בראשית (צילום: אסף פינצ'וק)
מלון בראשית (צילום: אסף פינצ'וק)

בתוך פארק שעשועים

אם אתם רוצים שתמונו החתונה שלכם יראו עד כמה אתם מאושרים ושמחים, עד כמה אתם צעירים ושובבים, כדאי לכם להכיר את ה-Magic Kass פארק השעשועים המקורה הגדול בישראל הממוקם במישור אדומים. הפארק המקורה הוא אופציה מדהימה ומאד מקורית לתמונות חתונה. שם תמצאו צבעוניות עזה, אורות, בלונים ושאר אלמנטים שובבים לשילוב בתמונות שלכם. הפארק כאמור מקורה וזה נח מאד גם אם החתונה שלכם בחורף וגם אם היא בקיץ – תוכלו להצטלם במקום סגור וממוזג ללא חשש מתהפוכות מזג האוויר.

פארק ה-Magic Kass משתרע על פני 13 דונם ומציע מתקני שעשועים ואקסטרים מתקדמים כמו, בהם Looper, Sky Tower, Air Race וה-Discovery 360. כל מתקן כזה יכול להוות רקע ייחודי לצילומי חתן וכלה וזוגות אמיצים ישדרגו את תמונות החתונה אם יעלו על המתקנים ויצטלמו. גולת הכותרת לצילומים היא הבראשית - רכבת הרים בגובה של למעלה מ-20 מטר, המשקיפה אל ים המלח הממוקמת על הגג. 

מג'יק קאס (צילום: מג'יק קאס)
מג'יק קאס (צילום: מג'יק קאס)

כמו בחו"ל

חלמתם להתחתן בחו"ל, אבל החלטתם לחגוג בל זאת את היום הכי חשוב בחייכם כאן בארץ עם כל המשפחה והחברים? תחושה של צילומי חתונה בוונציה, תוכלו לקבל בפיאצה המרכזית של ה-Dcity, מתחם העיצוב והבילוי במישור אדומים. הפיאצה הרומנטית תוכננה בהשראת המלון הוונציאני בלאס וגאס. מלבד תעלות מים ואגמון יפהפה, יכלול המתחם תקרת שמים כחולים מצוירת בשילוב עננים שינועו לאורכה בזכות טכנולוגיה מיוחדת שמעניקה לחתן וכלה הבחורים להצטלם שם, תחושת אור יום בכל שעות היום.

הפיאצה במתחם דיסיטי במעלה אדומים (צילום: סטודיו 4040)
הפיאצה במתחם דיסיטי במעלה אדומים (צילום: סטודיו 4040)