יחידות נופש על קו החוף, סוויטה עם בריכה פרטית במקום אקזוטי והיצע רחב של מסעדות ומקומות בילוי. אולי חלק מהדברים האלה נשמעים לכם כמו נופש חלומי בתאילנד, סיישל או האיים המלדיביים. עם זאת, הדברים האלה קיימים ממש בדובאי ואבו דאבי. לשם כך, ריכזנו לכם מספר מלונות מרהיבים שיוכיחו שלא צריך לטוס רחוק בשביל חופשה מפנקת.

כדורים פורחים ומלונות במערות: הצצה למקום הקסום ביותר בטורקיה
מזוודות זה לחלשים: זו חברת התעופה שתביא לכם בגדים לחופשה בחו"ל

Anantara Dubai The Palm

מדובר באתר נופש 5 כוכבים שהוא גם היחיד בדובאי שמציע ווילות על המים (בסגנון המאלדייבים) ממוקם בפאלם ג'ומיירה (חצי אי בצורת דקל על המים) ומתגאה בקו חוף פרטי. בין מתחמי המלון מחברות שלוש לגונות כך שלכל החדרים יש יציאה פרטית מהמרפסת ישירות לבריכה. המלון מציע קוטג'ים למשפחות עם בריכות פרטיות.

הוא מכיל שבעה ברים ומסעדות, חדר כושר גדול, מגרשי טניס, בריכה באורך 50 מטר, מגוון פעילויות ספורט מים כגון צלילה, דיג ואפילו שיעורי בישול. הוא מכיל גם מועדון ילדים ומועדון נוער מאובזר, החל מצעצועים לקטנטנים, שולחן ביליארד, טניס שולחן ופלייסטיישן 5.

לאתר המלון

Anantara Dubai The Palm (צילום :רשת מלונות מיינור)

Anantara World Islands

המלון ממוקם על אי פרטי ומשקיף על קו הרקיע של דובאי כאשר לכל הסוויטות יש נוף לים ובריכה פרטית. המלון מציע שלושה ברים ומסעדות, חדר כושר, סטודיו ליוגה, מגרשי טניס, מגוון רחב של פעילויות ספורט ימי כגון צלילה ודיג, וכן שיעורי בישול. בנוסף ניתן לארגן ארוחת ערב פרטית ואפילו לצפות במסך קולנוע מתחת לכוכבים.

לאתר המלון

Anantara World Islands (צילום: רשת מלונות מיינור)
Anantara World Islands (צילום: רשת מלונות מיינור)

Avani Palm View Dubai Hotel & Suites

כאן מדובר במלון דירות בעל 247 יחידות בחוויה עירונית בפארק ג'ומיירה. המקום מותאם לשומרי מסורת שכן המטבח בעל שני כיורים וניתן לגאול כלים. בזכות האבזור במקום ניתן לחסוך ולבשל עצמית ולא ארוחות במסעדות. כל יחידה מכילה גם מכונת כביסה/מייבש, מקרר, מדיח כלים ועוד. המטבח מצויד קומלפט לאירוח.

יש במקום בריכה גדולה, חדר כושר, שישה מסעדות (לא כשרות) לקהל הישראלי שאינו שומר מסורת – החל ממסעדה לבנונית אותנטית, מסעדה אסיאתית ומסעדה איטלקית אותנטית. 

לאתר המלון

Avani Palm View Dubai Hotel & Suites (צילום: רשת מלונות מיינור)
Avani Palm View Dubai Hotel & Suites (צילום: רשת מלונות מיינור)

Qasr Al Sarab Desert Resort by Anantara Hotel

כאן מדובר במלון 5 כוכבים הממוקם בפאתי אבו דאבי, מכיל 140 חדרים, בהם 14 סוויטות ו-53 וילות עם בריכה וגינה פרטית. יש במלון בריכת שחייה גדולה המפרשת בלב המלון. יש במקום גם נווה מדבר מרפא חבוי בין הדיונות עם Anantara Spa המציע מבחר רחב של טיפולי ספא, טיפולי גוף ורדים, חמאם מרוקאי אותנטי, שיעורי מדיטציה, שיעורי יוגה מול השקיעה וכו'.

המלון מותאם גם לילדים ובו מועדון ילדים עשיר בכל משחק אפשרי, בריכות ילדים עם מזרקות, מועדוני ביליארד וטניס שולחן, שיעורי ספורט, גלישת חול וכו'.

לאתר המלון

הכתבה הוכנה בסיוע נציגות רשת מלונות 'מיינור' בישראל