בימינו אנחנו כבר לא ממש שולטים בזה, אבל יש לרובנו דחף לשתף את חיינו כל הזמן, גם בכל מה שקשור לחופשות. רבים מאיתנו כנראה שיתפו או ראו תמונות של כרטיסי טיסה של חבריהם בעת שנמצאים בנמל התעופה. עם זאת, כנראה רובנו לא התייחסנו לזה ברצינות אבל הכרטיס מכיל לא מעט מידע אישי, ואם המידע הזה מגיע לידיים הלא נכונות, אתם צפויים להיתקל בבעיות רבות מאוד.

רכבות, קרחונים ושוקולד: כל מה שאתם חייבים לדעת על המדינה היפה בעולם
מרחבים עצומים ושפע אטרקציות: הפארקים הלאומיים הכי מטורפים שתראו

אמיר זאקס, מומחה לביטחון מידע אמריקאי ומנכ"ל חברה לאבטחת סייבר, הסביר למגזין הטיולים The Travel כי "כרטיס העלייה למטוס תמיד מציג את שמכם המלא, מספר הכרטיס והקוד בן שש התווים הייחודי להזמנה שלכם. באמצעות הגישה למערכת ההזמנות של חברת התעופה עם הפרטים הללו, האקרים יכולים לקבל גישה מלאה להזמנה שלכם מה שייתן להם למעשה גישה למספר הטלפון שלכם, כתובת הדואר האלקטרוני ושאר פרטי הקשר".

"כל הפרטים הללו שניתן לשאוב ממערכת ההזמנות של חברת התעופה הם מפתח לפריצה לחשבונות נוספים, דבר שעלול להגיע אפילו עד לחשבון הבנק שלכם", הוסיף, "מבחינת ההאקרים מדובר בהזדמנות נהדרת לפרוץ למקומות נוספים כי הם יודעים שאתם בחופשה ולא תשימו לב לסטטוס של חשבונות אחרים".

לסיום אמר זאקס כי "מקסימום תפרסמו את את תמונות כרטיסי הטיסה שלכם באיחור, או לכל הפחות תסתירו חלק מהמידע האישי בתמונה. שמרו על המידע שלכם בטוח ותוכלו להבטיח שתחזרו הביתה בשלום ובלי דאגות".