אחרי שנים (כמעט עשור) של תכנון ובנייה, ובהשקעה של למעלה מ-110 מיליון שקלים, ייפתח ממש בקרוב פארק המים waterland בעיר הנופש אילת. כמה קרוב? על פי היזם והבעלים עופר גלזר, הפארק צפוי לקלוט את המבקרים הראשונים כבר בסוף השבוע הקרוב. 

הפארק, שהוא מבחינתינו בשורה (ולא רק לאילתים) נמצא על שטח עצום של 20 דונם. מי שזוכר, הוא יושב על חורבות עיר הסרטים האגדית "טקסס ראנץ'", שכבר מזמן לא איתנו. הפארק מחולק למספר מתחמים: מתחם המגלשות לבוגרים, מתחם עולם הילד, בריכת גלים ממוחשבת, מתחמי מזון, אמפיתיאטרון ובמה ענקית נוספת למופעים, אולם לכנסים ולמסיבות לקבוצות מאורגנות ואזור מלתחות רחב ידיים ומאובזר. 

אבל רגע לפני שכל העולם יעלה על בגד ים וישתכשך בבריכה, קפצנו אל העיר הדרומית, טבלנו בבריכת הגלים ועלינו על המגלשות – ויש שם לא מעט – וזה מה שחשבנו.

פארק המים ווטרלנד באילת (צילום: מיטל שרעבי)
פארק המים ווטרלנד באילת (צילום: מיטל שרעבי)

הפארק יהיה פתוח ככל הנראה כבר בשישי הקרוב, אז אם אתם מאלה שאוהבים לעשות הכל ראשונים כדאי שכבר תצטיידו בכרטיסים מאתר הפארק. 

מאחר והפארק עוד בימיו הראשונים, אל תופתעו אם לא הכל יהיה מושלם. כשאנחנו ביקרנו במקום עדיין לא הגיעו כל הפסיליטי (למרות שבפארק מבטיחים שעד סוף השבוע הכל יהיה). כרגע התוכנית שהפארק יהיה פתוח בעונת הקיץ ובחגי ישראל, מה שאומר פחות או יותר כעשרה חודשים. כדי להימנע מהלחץ הרב, הפארק יהיה פתוח בשני סבבים: סבב בוקר – מהשעה 10:00 ועד 18:00, ואז בסבב לילה עם תאורה מדהימה בין השעות 20:00 ל-24:00.

בפארק יש מתחם מגלשות חדשני הכולל שלושה מגדלים, שהגבוה שבהם הוא בגובה 24 מטרים. בסך הכל במתחמים יש 14 מגלשות, כל אחת מהן מציעה חוויה אחרת. לאמיצים במיוחד יש מגלשות כחולות שיורדות מגובה של בניין בן 8 קומות. יש גם מגלשות חשוכות בהן מוקרנים דברים משתנים, מגלשות מוזיקליות, מגלשות עם מופעי אורות, מגלשות המשלבות אבובים ועוד.

פארק המים ווטרלנד באילת (צילום: מיטל שרעבי)
פארק המים ווטרלנד באילת (צילום: מיטל שרעבי)

מתחם עולם הילד – זהו אחד המתחמים השווים שיש בארץ, והוא גדול וצבעוני. המתחם כולל מגלשות מים ברמות שונות, ומתקני חוויה כמו פסנתר מים לנגינה בעזרת הרגליים, משחק אתגר הדליים, אופני כושר, נדנדות ועוד. כמו גם, בריכת אבובים מתנגשים סופר מגניבה.

כמו בכל פארק מים, במקום יש גם מספר מתחמי המזון שכוללים בעיקר מזון מהיר ובו 4 סוגי מטבחים שונים: אמריקאי, איטלקי, אסיאתי וטורקי. בהמשך תצטרף לפארק גם מסעדת בשרים, ביץ' בר וחנות נוחות. כרגע לא ברור מה תווך המחירים של האוכל, אז מומלץ להתעדכן עם הפתיחה הרשמית.

דבר נוסף, חוץ מהחוויה הברורה, פארק יתקיימו מופעים והופעות של אמנים ולהקות.

פארק המים ווטרלנד באילת (צילום: מיטל שרעבי)
פארק המים ווטרלנד באילת (צילום: מיטל שרעבי)

הפארק יהיה פתוח 10 חודשים בשנה.
מחיר כניסה: מגיל שנתיים ומעלה – 120 שקלים ברכישה מראש באתר האינטרנט (160 שקלים בקופת האתר)
תושבי אילת, מגיל שנתיים ומעלה – 100 שקלים ברכישה מראש באתר האינטרנט (130 שקלים בקופת האתר).

פארק לילה - שעות פעילות: 20:00-24:00 (בחודשי הקיץ ובחגי ישראל)
מחירי כניסה: מגיל שנתיים ומעלה – 110 שקלים ברכישה מראש באתר האינטרנט (140 שקלים בקופת האתר)
לתושבי אילת, בכפוף להצגת תעודת תושב, מגיל שנתיים ומעלה – 90 שקלים ברכישה מראש באתר האינטרנט (120 שקלים בקופת האתר).