בצל אירוח ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה במלון פנדה בנווה אטי"ב, משתמשים רבים ברשת פרסמו תגובות שליליות ודירוגים נמוכים עבור המלון בגוגל ובפייסבוק, כאשר חלקם תקפו בחריפות את המלון עצמו עקב האירוח, וחלק נוסף חיזק את הבעלים.

כל מה שצריך לדעת על היישוב שבו יתארחו בני הזוג נתניהו
בג"ץ קיבל את עתירת המפגינים: יוכלו להפגין בנווה אטי"ב מול נתניהו בחופשתו

בין התגובות רשמו: "מלון פנדה משתמש כעת בשטחים הציבוריים שלו בבושם הפאשיזם הידוע לשמצה כמפיג ריח הבחירה, שפותח במעבדות הימין הקיצוני הישראלי. אני מניח שריח הפאשיזם דבוק כעת מאוד לקירות ולשטיחים". בנוסף נרשם: "המקום לא מכבד את עצמו. אירח מושחת שהורס את המדינה", וכן "אם יש אורחים מהסוג שהמלון הזה מקבל, אז כדאי לא להתקרב". "אם חשבתי אי פעם להתארח שם כבר לא אעשה זאת", נרשם בתגובה אחרת, והשנייה הוסיפה "מלון תומך בדיקטטורה".

בפייסבוק נכתב כי "נווה הרודן, מארחים עבריינים על חשבון העם. תתביישו". גולש אחר כתב: "המלון הסכים לסגור את שעריו לציבור ולארח את הדיקטטור. חפשו בגוגל מלון פנדה ודרגו בהתאם".

מנגד היו מספר משתמשים שחיזקו את בעלי המלון. "כנסו לנקד את המלון בנווה אטיב ושתפו החלאות מנסים לחבל להם", ציין אחד מהם. משתמש נוסף רשם: "כל הכבוד למלון ולבעלים היקרים. נתאם בעזרת ה' בקרוב עם כל המשפחה".

ממנכ"ל מלון פנדה, עמי ישראל, נמסר בתגובה: "רוב התגובות הם פייק של אנשים שלא התארחו במלון וכנראה זו היכולת היחידה שלהם להזיק למלון. מלון פנדה ימשיך לארח את אורחיו כמו שנהג עד רגע זה. ראיה לכך ראו תגובות של הביקורות עד רגע הגעת ראש הממשלה. אני מלונאי ומארח את כל מי שמבקש להתארח אצלי על הצד הטוב ביותר".