כחלק מפעילויות הקיץ הרבות, ניתן למצוא גם כאלה שעוזרות לשמור על הסביבה. בימים אלה לדוגמה קק"ל משתפת פעולה עם 50 רשויות מקומיות ומועצות אזוריות  במטרה לקדם את נושא הקיימות והשמירה על הסביבה והיערות. בין האתרים בהם יתקיימו פעילויות: כפר תבור (21.8), אפרת (24,8), ערבות הירדן (27.8), ראש העין (3.9), גבעתיים (5.9), חצור הגלילית (12.9), כרמיאל (27.9), עמק המעיינות (1.10, מבאות החרמון (4.10), ועוד עשרות אתרים.

במסגרת הפעילות, שזכתה לסלוגן "עושים באזז לסביבה" יתקיימו סדנאות בתחומי המחזור והאקולוגיה, בהן: הקומיקס הראשון שלי - פעילות ציור בחוברת אקולוגית בה כל ילד יוכל לעצב קומיקס בהשראת שמירה על היערות; פעילות מחזור בה כל ילד יוכל לעצב את העציץ האישי שלו באמצעות כלי קיבול שיביא מהבית או בעזרת עציץ קטן שיקבלו מקק"ל; והפרחת בועות סבון. כמו כן, הפעילות תכלול הצגת ילדים חדשה על הדבורה מאיה. ההצגה מספרת על מערכת היחסים שבין בני האדם לדבורים וליערות. 

נוף חרמון (צילום: יעקב שקולניק)
נוף חרמון (צילום: יעקב שקולניק)

יו"ר קק"ל, יפעת עובדיה לוסקי: "חודשי הקיץ הם הזדמנות נהדרת לשלב טיול עם ערכים והיסטוריה יהודית ענפה. אנחנו בקרן קימת לישראל מזמינים את הציבור הרחב מצפון ועד דרום, לבוא לרשויות המקומיות ולמועצות האזוריות ברחבי הארץ וליהנות ממגוון האירועים שלנו. במסגרת האירועים מתחברים לארץ שלנו דרך למידה על שמירה על הסביבה, קיימות וחשיבות היערות בישראל".

הפעילויות יתקיימו בחודשים אוגוסט עד אוקטובר.
משך הפעילות: עד 4 שעות.

לפרטים נוספים על תאריכי הפעילות והרשמה: https://kkl-buzz.co.il