יכול להיות שכבר יצא לכם לטייל במצפה רמון או בשבשבות הרוח באזור הגלבוע, אבל כנראה שעוד לא יצא לכם לעשות את זה עם ה-Mia Four, הכלי החכשמלי המהפכני שפיתחה חברת מיה דיינמיקס הישראלית הופך בימים אלה ללהיט מוטורי גם בחו"ל ואתם יכולים להנות ממנו וממסלולים יפיפיים בלא מעט מוקדים ברחבי הארץ. קיבצנו עבורכם ארבעה מתוכם, רק צריך לבחור את הנוף והאווירה שאתם מחפשים. ואם הטיול יעשה לכם חשק, כדאי שתדעו שהכלי נמכר בארץ על ידי MEU מקבוצת מאיר בגרסה מוגבלת ל-12 קמ"ש גם לאנשים פרטיים במחיר: 24,990 שקלים.

ריידר סמואי, גלבוע

למרגלות הגלבוע תוכלו להנות מנסיעה עצמית במקביל לנחל עין חרוד ולנחל גדעונה. לכלי של מיה דיינמיקס יש עבירות גבוהה והוא מתמודד נהדר עם מעברי בוץ ומים ועל הדרך אפשר להתקל בחיות בר המתגוררות באזור, לעבור ליד בת עתיק מהתקופה הביזנטית ולצלוח כל דרך או מקטע שרצו לצד הנאה מנופים וטבע עוצר נשימה.
החוויה נמשכת עד כשעה וחצי, לגלאי 16 ומעלה.
מחיר: 180 שקלים לרוכב.
בוויז: בת גלבוע גן אירועים.
ליצירת קשר: 050-8991113

ריידר במכתש רמון (צילום: יח''צ)
ריידר במכתש רמון (צילום: יח''צ)

קול ריידר, מכתש רמון

הדרך הכי מגניבה לטייל במדבר המשלבת מגוון מסלולים מטריפים לבחירתכם גם על שפת המכתש וגם בתוך המכתש. רכיבה של שעה וחצי בה נשלב הדרכה מעניינת על המכתש ובעלי החיים בסביבה, נגיע לנקודות תצפית מטרפות וכמובן נצטלם. לזוגות משפחות וקבוצות. תוואי המסלול רכיבה בשטח ומקטעי סינגלים מיוחדים. אפשר לשלב מארזי פיקניק ועוד אטרקציות במצפה רמון.
מחיר: החל מ-250 שקלים לרוכב.
ליצירת קשר: 054-4338832

ג'וי ריידר, שמורת פולג ויקום (צילום: יח''צ)
ג'וי ריידר, שמורת פולג ויקום (צילום: יח''צ)

ג'וי ריידר, שמורת פולג ויקום

השמורה ממוקמת באזור חוף השרון הין קיבוץ יקום-אודים ותל יצחק. שביל אגמון פולג ובריכת אודים עובר סביב אגם קטן וחביב שבקרקעיתו מחצבת כורכר עזובה. במאגר יש מים בכל ימות השנה. רשות ניקוז ונחלים שרון הקימה כאן באפריל 2019 פארק צפרות יפה. שבימות החורף פוקדים אותו מיני עופות מים שונים. וגם בקיץ  לא משעמם כאן ואפשר לטייל מסביב לאגם ולהנות מציוץ ציפורי השיר. שביל הטיול בריידר אמנם חשוף לשמש אך באזורי המצפורים מוצל לחלוטין. נתחיל את המסלול מבית יהושוע, נרכב לאורך פסי הרכבת והחורשות בסביבה עד שנגיע לאגמון, בטיפוס קל לנקודת התצפית המהממת על האזור, הדרך נופית ומהממת שהאגמון נשקף מלמעלה, בחודשי החורף ניתן לראות עופות מים הפוקדות את האגמון.
אורך המסלול 10 ק"מ.
מחיר: 180 שקלים לאדם.
ליצירת קשר: 052-471-7424

ריידר צפון ים המלח (צילום: יח''צ)
ריידר צפון ים המלח (צילום: יח''צ)

ריידר צפון ים המלח

טיול ריידר הנמוך בעולם מול נוף שמעולם לא ראיתם. הטיול יוצא ממרכז התיירות החדש של ים המלח (אופני ים המלח) ליד הישוב אבנת ועובר בתצפיות נסתרות ממזרח לכביש 90, ממש על חופי הים הנעלם. בין השאר חושף הטיול זווית לא מוכרת של ירידת מפלס ים המלח, מטעי התמרים השונים דרכו הוא עובר, מעט מסיפורו של הישוב המיוחד ואת סודה הקדום של המספנה החשמונאית (חרבת מזין) שחזרה מהמצולות. תוואי המסלול קל (בקיץ) עד בינוני (בחורף), ומשכו כשעה עד שעה וחצי.
מחיר הטיול משתנה ונע בין 200 ל-300 שקלים לאדם.
ליצירת קשר: 054-331-6613 (ווטסאפ)