חברת התעופה "קוריאן אייר" הודיעה לאחרונה כי תשקול את הנוסעים והמטען שלהם כחלק מ"בדיקה" חדשה, החל מסוף החודש הנוכחי ועד אמצע ספטמבר.

לגו, מריו וסרטי קולנוע: פארקי השעשועים החדשים והשווים בעולם
אסור לכם לפספס: אתרי מורשת של אונסק"ו שחייבים להגיע פעם בחיים

יש לציין כי הבדיקה, אשר תואמת את תקנות משרד התחבורה הקוריאני, תתקיים בטיסות פנים ובטיסות בינלאומיות, אך הנוסעים יוכלו לדרוש שלא להסכים להישקל על ידי הודעה מראש לחברת התעופה.

"נוסעי קוריאן אייר יתבקשו לעלות על משקל עם החפצים הנישאים שלהם בכל שער עלייה למטוס", אמר גורם בכיר בחברת התעופה, "הנתונים ייאספו באופן אנונימי וישמשו למטרות סקר בלבד. הבדיקה חיונית לבטיחות פעולות הטיסה, וקוריאן אייר תעמוד בכל הבטחותיה לציבור הנוסעים ותמיד תישאר מחויבת לבטיחות בראש סדר העדיפויות שלה".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

מטוסים של חברת ''קוריאן אייר'' בסיאול (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מטוסים של חברת ''קוריאן אייר'' בסיאול (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

הבדיקה תתקיים עבור טיסות פנים החל מה-28 באוגוסט ועד ה-6 בספטמבר בנמל התעופה הבינלאומי גימפו בסיאול, ועבור טיסות בינלאומיות תתקיים הבדיקה מה-8 בספטמבר ועד ה-19 בספטמבר בנמל התעופה הבינלאומי אינצ'און בסיאול.

כזכור, קוריאן אייר זו לא חברת התעופה היחידה שהודיעה לאחרונה שתשקול את נוסעיה, בחודש יוני האחרון רשות התעופה האזרחית של ניו זילנד ביקשה מחברת התעופה הלאומית שלה, אייר ניו זילנד, שתשקול את הנוסעים היוצאים בטיסות בינלאומיות. מעט זמן לאחר מכן, גם חברת התעופה הוואיאן איירליינס הודיעה כי תערוך גם כן "סקר משקלי נוסעים" עבור אחד מקווי טיסות החברה.