לאחר ההכרזה על הטיסות הישירות למדינה הקטנטנה סרי לנקה, אשר סמוכה להודו, ניסינו לברר אילו אפשרויות לינה מציעים באי וגילנו מספר אפשרויות מיוחדות למדי.

דיילת המליצה להביא כבל בנג'י לטיסה: הסיבה הפתיעה גם אותנו
טסים בקרוב לרומא? המכה שעלולה לפגוע לכם בטיול

ANANTARA KALUTARA RESORT

על חוף ים מבודד לאורך החוף הדרום מערבי של סרי לנקה, במרחק של שעה בלבד מהבירה ממוקם אתר הנופש Anantara Kalutara. מדובר בריזורט שכולל אירוח מפואר וחוויותיי בהשראת הטבע והתרבות הפראיים של האי. המלון היוקרתי הוא היחיד בסרי לנקה שיש לו נוף פנורמי, 360 מעלות של אוקיינוס מרהיב שמקיף את המלון באווירה טרופית.

במלון יש 141 חדרים, סוויטות ווילות פרטיות ידידותיות למשפחות עם בריכה שכולם פונים אל נוף האוקיינוס או הלגונה הסמוכה. במקום יש ספא מפנק עם חדרי טיפולי עיסוי ורפלקסולוגיה, בריכת שחייה חיצונית מפוארת ומועדון ילדים ונוער עשיר בשלל משחקים ופעילויות לילדים. בנוסף, ניתן למצוא מתקני ספורט מים כמו חדר כושר, שולחנות טניס שולחן, ביליארד והטלת חצים באתר הנופש ואף גלישת רוח. 

במלון יש שלוש מסעדות ברמה קולינארית עולמית עם שפים בינלאומיים, בהן האורחים יכולים ליהנות מארוחות בסגנונות שונים, תאילנדית, הודית וסינית.

ANANTARA KALUTARA RESORT (צילום: יחצ)
ANANTARA KALUTARA RESORT (צילום: יחצ)

AVANI KALUTARA RESORT 

אתר הנופש נמצא בקאלוטרה גם כן בחוף הדרום מערבי של סרי לנקה, כשעה משדה התעופה בקולומבו.המלון ממוקם ליד הים, במרחק של 15 דקות נסיעה מחוף קאלוטרה, ובעל נוף מרהיב ואווירה טרופית, מול לגונה ומי האוקיינוס ההודי. 

המלון אינטימי, מתאים לזוגות ומשפחות ובעל 105 חדרי, סוויטות וסוויטות עם בריכה פרטית. יש לו גישה לספא, חדר כושר, שלוש מסעדות וחוף פרטי. 

ANANTARA KALUTARA RESORT (צילום :יחצ)

ANANTARA PEACE HAVEN TANGALLE RESORT 

אתר הנופש ממוקם על צוק מול חוף ים מבודד ומרהיב, בתוך מטע קוקוס גדול עם נוף פנורמי לים. במלון 152 חדרי וביניהם 32 וילות פרטיות ברמת 5 כוכבים עם נוף לגינה או לים, מקלחות גשם מפנקות, בריכות פרטיות וצוות רום סרוויס אישי העומד לשירות האורחים.

כמו כן, במלון 4 מסעדות שונות עם קולינריה מצוינת, ביניהן מסעדת Teppanyaki על החוף בהשראה סרי לנקית, ומסעדה בסגנון איטלקי עם נוף היסטרי של האוקיינוס. במלון ספא טרופי מפנק עם חדרי טיפולי עיסוי, רפלקסולוגיה ובריכת שחייה חיצונית מרשימה. במלון גם מועדוני ילדים ונוער, צוות בידור ושירותי בייביסטר לילדים. 

אתר הנופש מרוחק 30 דקות נסיעה ממקדש מולקיריגאלה רוק (Mulkirigala Rock Temple), ונמצא במרחק שעתיים נסיעה מהפארק הלאומי יאלה (Yala National Park) שיספק לאורחים הזדמנות לראות פילים ונמרים. משרד הנסיעות שבאתר מציע טיולים למגוון פעילויות תרבותיות וימיות, לרבות גלישה, רכיבה על אופניים, ספארי חיות בר וצפייה בלווייתנים כחולים. אתר הנופש מרוחק שעתיים וחצי נסיעה מנמל התעופה הבינלאומי. 

PEACE HAVEN TANGALLE RESORT (צילום: יחצ)
PEACE HAVEN TANGALLE RESORT (צילום: יחצ)