כאשר רבים מאיתנו מתכוננים לטיסה לחו"ל אנו לעיתים נוטים להסתבך עם המזוודה או הטרולי שלנו בשל מגבלת המקום. לשם כך, עשינו לכם סדר וריכזנו את כל הטיפים הכי חשובים כיצד תוכלו לארוז בצורה חכמה וקלה. 

לא רק בטן-גב: מה יש לעשות באחד האיים האהובים על הישראלים?
מסעדות וספא לצד ג'ונגל מטורף: מלונות בסרי לנקה שיפתיעו אתכם

תכננו מראש
כאשר מתכוננים לטיול הקדישו זמן לתכנון על ידי בדיקת היבטים מרכזיים של היעד. תבדקו היטב את תנאי מזג האוויר המקומיים במהלך תאריכי הנסיעה כדי להבטיח שתארזו בגדים מתאימים. בנוסף, בדקו את הפעילויות והאטרקציות הזמינות, כך שניתן להביא את כל הציוד או הבגדים הדרושים.

היו חכמים לגבי הבגדים שלכם
בגדים תופסים את רוב השטח החשוב בתוך המזוודה. כדי לא לסחוב חצי ארון לחופשה שלכם, שקלו היטב אילו בגדים אתם צריכים וקחו רק את הכמות שאתם צריכים לפי מספר הימים של החופשה שלכם.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

אריזת מזוודה, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')
אריזת מזוודה, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')

אם אתם לא בטוחים לגבי זה, אתם כנראה לא צריכים את זה
אל תארזו בגדים שלא תלבשו לפחות פעמיים או נעליים שאתם יודעים שכנראה לא תשתמשו בהן. כל מה שאתם מהססים לפני שאתם זורקים אל המזוודה הוא כנראה משהו שאתם לא באמת צריכים. ארזו דברים שאתם באמת צריכים ולא מה שבהכרח אתם אוהבים.

תשאירו את ערכת הטיפוח בבית 
מוצרי טואלטיקה הם בעיקר נוזלים, והם לצערנו הדברים המטרידים ביותר לטייל איתם. אי אפשר לקפל אותם, הם תופסים הרבה מקום, שוקלים הרבה ותמיד יש חשש שיישפכו. קחו רק מה שאתם ממש חייבים, נניח כמו מוצרי טיפוח מינימליסטיים לנסיעות שהם בגדלים קטנים יותר.

היצמדו לרשימה
קל ללכת לאיבוד בין פריטים רבים עליהם חשבתם שתצטרכו. לעתים קרובות, קל יותר לארוז את כל מה שאתם באמת צריכים אם אתה יושבים ומכינים רשימה של דברים שאתם חייבים להביא לחופשה. לא רק שהסיכוי שתשכחו דברים חשובים קטן, אלא שהכנת רשימה מראש תעזור לכם לצמצם את הפריטים כך שלא תארזו יותר מדי. 

אריזת מזוודה, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')
אריזת מזוודה, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')

 
ארזו בצורה חכמה את הבגדים והפריטים שלכם
בסופו של דבר, אין חשיבות לכל מה שאמרנו אם לא תשקיעו זמן באריזת דברים כמו שצריך. לצורך העניין, את הבגדים שלכם עליכם לגלגל לצורה שמזכירה נקניקייה כך שהם ייכנסו בצורה הקומפקטית ביותר. בנוסף, בין הרווחים שנותרו הכניסו את פריטים אלחרים שנכנסים שם והתחילו תמיד בהכנסת החפצים והבגדים הגדולים.

אם זה לא מתאים למזוודה, תלבשו את זה
בחרו מהמזוודה שלכם את הדברים הכי כבדים/גדולים ופשוט שימו אותם עליכם במקום לנסות לדחוף אותם בכוח בתקווה שייכנסו למזוודה. לצורך העניין, ליעדים קרים תלבשו את המעיל שלקחתם, וליעדים חמים מומלץ לנעול נעליים ולא את הכפכפים מאחר והם ייכנסו הרבה יותר בקלות למזוודה.