חברת הקרוזים נורוויג'ן קרוז ליין חשפה הפלגות חדשות בסתיו ובחורף 2025/26. בהמשך למגמה החיובית מהשנים האחרונות, החברה חוותה מכירות חזקות בנובמבר כתוצאה מהביקוש המתמשך להפלגות.

"האורחים שלנו אמרו את דברם! המספר המוצק של הזמנות בחודש האחרון הוא אינדיקטור חיובי למה לצפות בתחילת השנה החדשה במהלך עונת הגלים, כאשר רבים מהאורחים שלנו בדרך כלל מזמינים את ההפלגות שלהם איתנו", אמר דיוויד הררה, נשיא Norwegian Cruise Line. "בשנים האחרונות התחלנו להציע אפשרויות מסלול מגוונות וארוכות יותר, והמומנטום החיובי הזה הוא סימן בטוח לכך שהאורחים שלנו מרוצים מההיצע שלנו ומצפים לחקור את העולם איתנו. המסלולים החדשים שלנו לשנים 2025 ו-2026 יביאו להם יותר ממה שהם רוצים ויותר הזדמנויות ליהנות מהחופשה האידיאלית שלהם בביקור ביעד החלומי שלהם על סיפון כל ספינה של NCL". 

ל-NCL יש מספר אינסופי של הפלגות לבחירתם של נוסעים, כאשר החברה מפליגה ל-450 יעדים ברחבי העולם, כולל מסלולים אקזוטיים ועשירים בנמלים. אפריקה, אסיה, דרום אמריקה האיים הקאריביים ועוד. ההפלגות מתוכננות בקפידה כדי להציג את הנמלים הפופולריים והמדורגים ביותר בהתבסס על שביעות רצון האורחים ולהציג בפני אורחינו פנינים נסתרות חדשות.  מסלולי הטיול של NCL מספקים למטיילים את חוויית השייט האולטימטיבית, ומאפשרים להם לשקוע בכל יעד ולהתעורר במיקום פנטסטי חדש כמעט כל יום. 

עונת ההפלגות החדשה כוללת מספר ספינות שעושות את הופעת הבכורה שלהן ביעדים חדשים, כולל Norwegian Sun המבקרת לראשונה בנמלים חדשים באסיה, כולל קיוטו (קובה), יפן; נמל הבית החדש של Norwegian Viva בפעם הראשונה בגלווסטון, טקסס לסדרת הפלגות לקריביים; ועוד. 

אסיה

בדיוק בזמן למטיילים להתפעל מעלווה השלכת,Norwegian Sun עונה ב אסיה הספינה תצא לדרך ביפן ב-3 בנובמבר 2025, בהפלגה בת 11 ימים עם לסת פתוחה שתצא מטוקיו לאינצ'און, דרום קוריאה, לג'ג'ו (האי ג'ג'ו), דרום קוריאה וקיוטו (קובה), יפן - שניהם ביקורים ראשונים בספינה - וכן תעצור בכמה ערים יפניות פופולריות כולל נגויה ואוסקה. ב-14 בנובמבר 2025 תצא הספינה לראשונה מאינצ'און, דרום קוריאה להפלגה נוספת בת 11 ימים עם חזרתה לטוקיו עם מסלול דומה הכולל קריאה להירושימה, יפן. החל מדצמבר 2025 ועד מרץ 2026, Norwegian Sun תציע מבחר הפלגות בנות 11 עד 15 ימים בדרום מזרח אסיה עם מספר נמלי עלייה לאונייה לבחירתכם, כולל סינגפור; לם צ'באנג, תאילנד; וקילונג, טייוואן.  

אוסטרליה וניו זילנד

מטיילים שמחפשים מסלולי טיול מרתקים יוכלו לגלות את  אוסטרליה וניו זילנד וליהנות מה -  Norwegian Spirit's הפלגות עם לסת פתוחה אל סידני, אוסטרליה ואוקלנד, ניו זילנד ומהן בין דצמבר 2025 למרץ 2026. עלייה וירידה בנמלים שונים מעניקה למטיילים את ההזדמנות להאריך את חופשתם ביבשה על ידי תכנון שהות לפני או אחרי השייט כדי לצלול באופן מלא לתוך התרבות והיעד המקומיים. הספינה תציע הפלגות של 11 עד 14 יום, כאשר רוב המסלולים יקראו לנמלים האהובים על האורחים, כולל מלבורן, אוסטרליה; ונפייר ודנידין, ניו זילנד. הפלגות נבחרות יפליגו ליד הפיורדים המרהיבים של ניו זילנד - דאוטפול סאונד, מילפורד סאונד ודסקי סאונד - ויספקו זיכרון בלתי נשכח לאורחי NCL. 

אפריקה

NCL תכננה מבחר הפלגות אקזוטיות ועתירות נמלים לאפריקה עבור Norwegian Dawn החל מנובמבר 2025 ועד מרץ 2026, הכוללות נמלי עלייה מרובים כולל קייפטאון, דרום אפריקה; פור לואי, מאוריציוס; ודוחא, קטאר. העונה מתחילה ב-2 בנובמבר 2025, עם הפלגה בת 21 יום מברצלונה, ספרד לקייפטאון, דרום אפריקה הנקראת ליעדים מבוקשים כולל סנטה מריה, כף ורדה , קזבלנקה, מרוקו; ואגאדיר, מרוקו. בשל הביקוש העממי להפלגות פתוחות יותר שיתחילו ויסתיימו בקייפטאון, דרום אפריקה ופורט לואיס, מאוריציוס, NCL מציעה ארבע הפלגות בנות 12 יום לנמלים הפופולריים אנטסיראננה ונוסי בה, מדגסקר, כמו גם לינת לילה בריצ'רדס ביי, דרום אפריקה, שם האורחים יכולים לבחור לחקור את חיות הבר המקומיות על ידי סיור ספארי,  תוכלו ללמוד על ההיסטוריה של דרום אפריקה או ליהנות מאחר צהריים מרגיע בחוף אקלאנטסטרנד (Aklantstrand). 

האיים הקריביים

האונייה החדשה ביותר של NCL, Norwegian Viva, תעגון בגלווסטון, טקסס בפעם הראשונה מדצמבר 2025 עד אפריל 2026 בעקבות נורוויג'ן פרימה שתתחיל את עונת הבכורה שלה בעיר מקסימה זו ב-15 בדצמבר 2023. במהלך עונת החורף של Norwegian Viva, האונייה תציע לאורחים מסלולי הפלגות הלוך ושוב של שבעה ימים  במערב הקריביים לקוזומל ולקוסטה מאיה, מקסיקו; רואטן, הונדורס; כמו גם הרווסט קיי, היעד בסגנון אתר נופש של NCL הממוקם בדרום בליז. ב-10 בינואר וב-24 בינואר 2026, Norwegian Viva תפליג במסלול בן 14 יום במזרח הקריביים עבור שייטים המחפשים בריחה ארוכה יותר במזג אוויר חם. ההפלגות יבקרו בג'ורג' טאון, איי קיימן - ביקור ראשון של הספינה - ויבקרו באי הפרטי של NCL - גרייט סטירופ קיי, איי בהאמה; רוד טאון (טורטולה), איי הבתולה הבריטיים; סנט ג'ונס (אנטיגואה), אנטיגואה; פיליפסבורג, סנט מארטן; סן חואן, פורטו ריקו; פוארטו פלטה, הרפובליקה הדומיניקנית; וקוזומל, מקסיקו. 

בין נובמבר 2025 לאפריל 2026, Norwegian Escape תעגן בניו אורלינס - האונייה הראשונה במחלקת Breakaway-Plus לנמל הבית בעיר ההומה הזו - ותציע סדרה של הפלגות הלוך ושוב בנות שבעה ימים במערב הקריביים. עבור אפשרות מסלול דומה ומורחבת, הספינה תציע גם שתי הפלגות בנות 14 יום בדרום הקריביים ב-1 בפברואר וב-22 בפברואר 2026, שם תבקר הספינה לראשונה בפוארטו לימון, קוסטה ריקה; קולון, פנמה; וקרטחנה, קולומביה. 

Norwegian Sky, שמשיקה עונה שנייה בלה רומנה, הרפובליקה הדומיניקנית, מציעה למטיילים מבחר של מסלולי הפלגות הלוך ושוב של שבעה, תשעה ו-12 ימים מדרום הקריביים מדצמבר 2025 עד אפריל 2026, הקוראים למגוון נמלים ציוריים, כולל אורנג'סטאד, ארובה; קרלנדייק, בונייר; וילמסטאד, קורסאו של איי ABC ועוד. במהלך ה-5 בינואר 2026, הפלגה בת תשעה ימים באונייה Norwegian Sky תפליג לחוף הדרום-מערבי של הרפובליקה הדומיניקנית כדי לערוך את הופעת הבכורה שלה בקאבו רוחו, ותציע לאורחים מפלט יפהפה על החוף. הפלגות אלה לקריביים מספקות למטיילים ברחבי העולם את ההזדמנות ליהנות מיעדים אלה ברשימת הדלי, מכיוון שרוב המבקרים המגיעים לרפובליקה הדומיניקנית אינם זקוקים לויזה כדי להיכנס למדינה.

דרום אמריקה

המסלולים בדרום אמריקה מתחילים במעבר הטרנס-אטלנטי מליסבון, פורטוגל לריו דה ז'ניירו, ברזיל ב-20 בנובמבר 2025, ומבקרים בפורטוגל, כף ורדה וכמה ערים בברזיל. לאחר מכן תצא Norwegian Star להפלגה בת 17 יום מריו דה ז'ניירו, ברזיל ב-4 בדצמבר 2025 במסגרתה היא תתקשר לנמלים בארגנטינה, אורוגוואי וצ'ילה, ותעשה את דרכה לקוטב הדרומי כשהאונייה תפליג ליד מפרץ פרדייז ואי הפיל באנטארקטיקה,  כדי שהאורחים יוכלו ליהנות מהנוף ומחיות הבר מהנוחות של המרפסת שלהם או הסיפון העליון של האונייה לפני הירידה בבואנוס איירס.   ארגנטינה. החל מה-21 בדצמבר 2025 ועד ה-15 בפברואר 2026, תוכלו גם לצאת להפלגות הלוך ושוב בנות 14 יום מבואנוס איירס, ארגנטינה, כדי ליהנות מהזדמנות של פעם בחיים להפליג במפרץ פרדייז ובאי הפיל באנטארקטיקה. הפלגות אלה יקראו גם למונטווידאו, אורוגוואי; פוארטו מדרין ואושואיה, ארגנטינה; פונטה ארנס, צ'ילה וסטנלי, איי פוקלנד – ארכיפלג דרום אטלנטי מרוחק ומקסים. 

תעלת פנמה

מאוקטובר 2025 עד אפריל 2026, Norwegian Jade תציע הפלגות בנות 11 עד 17 יום החוצה את תעלת פנמה - חוויית רשימת משאלות עבור אורחים רבים. המסלולים יציעו מגוון נמלי עלייה וירידה כולל מיאמי; ניו יורק; טמפה, פלורידה, ובפעם הראשונה של הספינה, קלאו, פרו; שבו האורחים יכולים לתכנן בנוחות שהיות ארוכות לפני או אחרי השייט בכל יעד.   

ההפלגה הייחודית בת 17 הימים בתעלת פנמה עם נורוויג'ן ג'ייד שתפליג מקאלאו שבפרו ב-11 במרץ 2026, תעשה את דרכה במעלה החוף המערבי של דרום אמריקה ומרכז אמריקה לכיוון אקאג'וטלה, אל סלבדור; Huatulco, ו Manzanillo, מקסיקו - בפעם הראשונה של הספינה - וזה יציין את חזרתה של הספינה לנמל האהוב אורחים, פוארטו ואלארטה, מקסיקו מאז 2008. לאחר 12 ביקורים בנמל וארבעה ימים בים, ההפלגה תצא לסן דייגו, קליפורניה.