חברת הקרוזים MSC חושפת את הטרנדים הצפויים בענף ההפלגות לקראת שנת 2024, ובהם משך זמן השהייה ביעדים, היכרות עם תרבויות חדשות וגילוי עולם הקרוזים על ידי צעירים.

שהייה ממושכת ביעדים
תיירים בהפלגות מבקשים למצות זמן רב יותר ביעדי העגינה ומסלולי הפלגה עם עגינות ממושכות צוברים פופולריות רבה. העגינה הממושכת מאפשרת לאורחים לחקור את מה שיש ליעד להציע באופן רגוע ונינוח ומספקת מספיק זמן לספוג תרבויות ייחודיות, לטעום טעמים מקומיים ולעשות קניות בבירות אופנה אטרקטיביות. רבים ממסלולי MSC Cruises לשנת 2024 כוללים שהות של יום שלם או לילה ביעדים מבוקשים ביותר, לדוגמא האי היווני מיקונוס, האי הפרטי בדובאי Sir Bani Yas, והאי הפרטי האקולוגי של החברה באיי הבהאמה - Ocean Cay MSC Marine Reserve. עגינות ארוכות יותר מאפשרות לאורחים להירגע בקצב החיים האיטי באיי יוון, לעשות קניות באחד ממרכזי האופנה בעולם, או לצפות בשקיעה מהמגדלור באי הפרטי בבהמאס.

לחוות תרבויות ויעדים חדשים באופן אותנטי 
השנה ב-MSC Cruises מזהים התעניינות גוברת אצל המטיילים לגלות ולהחשף לתרבויות מגוונות. לקוחות החברה מבקשים להגיע ליעדים חדשים, לחוות את התרבות המקומית בצורה אותנטית ולא להסתפק באטרקציות המוכרות לתיירים. בשנת 2024 MSC Cruises תציע הפלגות ליעדים מלאי מורשת, תרבות, אומנות והיסטוריה. כך לדוגמה, אניית MSC Bellissima תפליג באסיה למדינות כמו יפן וסין - מדינות עשירות היסטוריה ותרבות מרתקים. בעוד אלו המבקשים לצלול לתוך ההיסטוריה והמסורות הייחודיות של סקנדינביה ואזור הים הבלטי יוכלו לבחור בשיט מברלין להפלגה של 7 לילות, ולעגון ביעדים סקאגן וקופנהגן שבדנמרק, ואולביק, אוסלו וקריסטיאנסנד שבנורווגיה.

חיפוש אחר חוויות יוקרה
תופעה בולטת נוספת שמזהים ב-MSC Cruises היא חיפוש אחר חוויות אקסקלוסיביות ויוקרתיות. הנופשים מבקשים ליצור חופשה שנתית מפנקת שתיזכר לכל החיים. MSC Cruises מציעה ללקוחותיה את המועדון האקסלוסיבי ה-Yacht Club, מועדון המספק לאורחיו חוויית שייט יוקרתית מפנקת ויחודית באזור נפרד באונייה. 

קונספט זה, שהושק לראשונה בשנת 2008, זכה לפופולריות עצומה והתרחב על פני 14 מאוניות הצי של החברה. האורחים ב-Yacht Club נהנים משירות אישי 24 שעות ביממה, סוויטות מפוארות, לאונג'ים פרטיים, מסעדה יוקרתית ייחודית, לצד גישה למגוון אפשרויות הבידור, האוכל והמתקנים המוצעים בשאר אזורי האונייה. אורחי מועדון ה-Yacht Club מפליגים לאיים פרטיים של החברה כגון האי האקולוגי אושן קיי (Ocean Cay), והאי סיר באני יאס (Sir Bani Yas) באיחוד האמירויות ונהנים מחוויות משודרגות על האי, כגון גישה בלעדית לחופים פרטיים ומסעדות ושירותים ייחודיים אקסקלוסיביים לאורחי ה-Yach Club.

נופש בערים אירופאיות
מטיילים נלהבים יותר מתמיד לבקר בערים התוססות של אירופה. יעדים עירוניים המציעים שפע של אתרים היסטוריים, חוויות קולינריות, אפשרויות שופינג, אטרקציות פופולריות, והזדמנויות לחוות את התרבות המקומית הפכו למבוקשים מאוד. MSC Cruises היא מובילת השוק באירופה, ומציעה מספר הולך וגדל של מסלולי הפלגות ליעדים עירוניים ותוססים ביבשת, כאשר ההפלגה מאפשרת למטיילים להגיע לכלל היעדים בנופש אחד, ללא צורך לארוז את המזוודה מחדש. החל מציוני הדרך האייקוניים של פריז (לה האבר), לונדון (סאות'המפטון) ואמסטרדם בצפון אירופה ועד לחוויה ההיסטורית של רומא וברצלונה בים התיכון.

דור הטיקטוק מגלה את חופשות השייט  
טרנד ההפלגות נעשה פופולרי בקרב אלה שמעולם לא הפליגו ורוצים לחוות נופש מסוג אחר. בחברה מדווחים על התעניינות גוברת בהפלגה ראשונה בקרב בני דור ה-X וה-Y. יותר ויותר אנשים מזהים את הערך הגלום בחופשת שייט בהשוואה לאפשרויות נופש יבשתיות חלופיות. זוגות, משפחות, או קבוצות חברים יכולים לבחור מסלולי טיול שיגיעו למספר יעדים שחובה לראות. אורחי MSC Cruisesיכולים לתכנן את זמנם ביעדים, עם שפע של סיורים וטיולים שונים כדי לחוות את היעדים מקרוב, וכאשר חוזרים לאונייה ליהנות ממסעדות מבידור ברמה גבוהה וממתקני ספא אקסקלוסיביים.