חברת קשרי תעופה תפעיל לראשונה טיסות ישירות מתל אביב לאי לסבוס ביוון החל מחודש יוני הקרוב. קשרי תעופה תפעיל שתי טיסות שבועיות בימי שני ושישי לנמל התעופה הבינלאומי באי. הטיסות יופעלו ע"י חברת התעופה Corendon Airlines ויערכו כשעה ו-50 דקות לכיוון. 

עם ארוחות כשרות במטוס: חברת התעופה המוסלמית חוזרת לישראל
"אוהבי ישראל": נמצא המחליף המושלם למלדיביים, עם טיסה ישירה

מחיר טיסה החל מ- $379 לאדם יכללו טרולי עד שבעה ק"ג וכן מזוודה לבטן המטוס עד 20 ק"ג לכל נוסע. ניר מזור, סמנכ"ל בקשרי תעופה: "קשרי תעופה היוותה תמיד את הבית עבור חובבי יוון והאיים ומאז ומעולם השיקה ראשונה  איים חדשים כמו למשל לפקדה וקורפו. בהתאם לכך החלטנו שהגיע העת להנגיש לקהל את לסבוס אי נוסף בקולקציית האיים-  עשיר בתרבות, קולנריה מגוונת, ארכיאולוגיה עומק תרבותי של יוון וזאת כמובן לצד החופים והטבע הקסום של האי.

לסבוס (צילום: קשרי תעופה)
לסבוס (צילום: קשרי תעופה)

"אנחנו מודעים היטב שישראלים רבים כבר נוהגים לנפוש באי ,ולחלקם אף בתי נופש במקום, כעת נוכל לספק עבורם טיסה ישירה של פחות משעתיים ללא צורך במעבר באתונה. נוח ,מהיר ויעיל. אין כל ספק, יותר מתמיד אנחנו צפויים לביקושי שיא ליוון בעונה זו ועל כן טבעי שנרחיב את מניפת האפשרויות עבור חובבי יוון הסקרנים", הוסיף. 

לסבוס, שוכנת בצפון מזרח הים האגאי ידועה בהיסטוריה העשירה, הנופים הציוריים והתרבות התוססת שלה. לסבוס מציעה גן עדן לחובבי מים עם מגוון פעילויות הקשורות לים. בין אם מדובר בשייט, גלישת רוח, קיאקים או חתירה, המבקרים יכולים לחקור את קווי החוף האינסופיים והיופי התת-ימי של האי. הים האגאי המקיף את לסבוס אידיאלי לשייט חלומי, הכולל רוחות נוחות לאורך כל השנה, מפרצונים ציוריים ומעגנים בטוחים.  

לסבוס (צילום: קשרי תעופה)
לסבוס (צילום: קשרי תעופה)

לסבוס ידועה גם בגסטרונומיה יוצאת הדופן שלה, ומציעה מוצרים ייחודיים כמו סרדינים, פירות ים, שמן זית, אוזו ויינות מזני ענבים מקומיים.  מסורת שמן הזית העשירה של האי, עם למעלה מ-11 מיליון עצי זית, נחגגת בעונת המסיק בסתיו. הגבינות של לסבוס, כולל פטה ולדוטירי, המוכרות באופן רשמי ע"י האיחוד האירופי שמקורן בלסבוס, תורמות לתרבות הקולינרית הייחודית של האי. סרדינים קלוני, המפורסמים בגודלם הקטן ובטעמם הייחודי, זוכים להוקרה במשך מאות שנים.

תרבות האוזו של לסבוס, ששורשיה במאה ה-19, היא עדות למורשת הקולינרית המתמשכת של האי. בנוסף, יינות לסבוס, שזכו לשבחים בעבר כ'אמברוזיה', ממשיכים לשמח אניני טעם, במיוחד באזור האדמה הוולקנית של מערב האי.