בשאיפה להפוך ל"ווגאס הישראלית", ואחרי שכבר נבנה גם מתחם ה-DC לעיצוב, השבוע מישור אדומים השיקה עוד חלק מכובד מהתוכנית. ה-Magic Kass, פארק השעשועים המקורה הגדול ביותר בישראל פתח את שעריו בהשקה חגיגית, ובהחלט היה שם קסם. ביקרתי באין ספור פארקי שעשועים – גדולים, מרשימים, מעוצבים ומשוכללים הרבה יותר, אך הביקור בפארק החדש בהחלט הוציא ממני את שי המתלהבת בת השבע. הילדותיות, הצבעוניות ואורות הניאון משכו את העיניים, ונראה שמקימי הפארק חשבו כמעט על הכל, חוץ מעל דבר אחד.

פארק השעשועים Magic Kass נפתח לציבור הרחב (צילום: יח"צ, דבי תקשורת)

אז נתחיל מהשורה התחתונה, פארק השעשועים החדש בהחלט מרשים ומספק חוויה קסומה ומרגשת שיכולה להימשך יום שלם. מתקני השעשועים והאקסטרים יכולים להתאים כמעט לכל גיל. הקטנטנים יכולים למצוא את עצמם בג'ימבורי או במשחקיית הווידאו, בעוד הגדולים יכולים ליהנות ממתחמי VR, רכבות הרים ומתקני 360 מעלות, שמוציאים גם את החזקים ביותר עם סחרחורת קלה. החלק הכיף הוא שגם ההורים יכולים ליהנות מהחוויה, המתקנים והמשחקים, ולאלו העצלנים תמיד יש את מתחם המנוחה בקומה השנייה, ממנו אפשר לצפות על כל המתקנים מלמעלה. 

על אף שהמקום עצמו לא גדול במיוחד, מקימי הפארק הצליחו לסדר את המתקנים בצורה מדויקת, שדווקא לא יוצרת תחושה של צפיפות. אחד הדברים שהכי אהבתי בפארק החדש היה העיצוב היצירתי שלא נותן מנוחה לעיניים - האורות בכל פינה, התקרה הצבעונית, עובדי המקום המחופשים ואפילו הכיסאות שקיבלו רגליים של בעלי חיים. אין ספק שמי שעיצב את החלל הוציא לימונדה מהלימון. 

הצצה פנימה (צילום: דניאל סטרבו)
הצצה פנימה (צילום: דניאל סטרבו)

ועכשיו לחובבי התיאטרון, פארק השעשועים החדש מספק גם מופע שנקרא, איך לא, ""The Magic Of Kass, המספר על קוסם שיוצא למסע ברחבי העולם במטרה למצוא את הקסם המושלם. במופע המושקע הקוסם מטייל בין עולמות ותרבויות שונות, מהמזרח הרחוק, דרך אפריקה, ואפילו בתוך מרחב העולם הדיגיטלי. 

התפאורה משתנה במהירות ונעזרת במסך הקרנה שמקיף את השחקנים משלושה כיוונים, התלבושות צבעוניות ומיוחדות, והשחקנים מגיעים עד לקהל וגורמים לו להרגיש חלק בלתי נפרד מהעלילה. 

ההצגה - The Magic Of Kass (צילום: משה שי)
ההצגה - The Magic Of Kass (צילום: משה שי)

עלות הכניסה לפארק+ ההופעה צפויה לעלות 145 ₪, וללא הופעה בעלות של 99 ₪. אך מעבר לאפשרויות התשלום הרגילות שאנו מכירים, כמו כרטיסי אשראי, מזומן, או ארנקים דיגיטליים, בפארק Magic Kass חשבו על רעיון יצירתי שמובנה כולו בתוך אפליקציה ייעודית לפארק. באפליקציה, שפותחה בהשקעה של 2.5 מיליון שקל, ההורים יוכלו להטעין כסף, ובכך להגביל את הסכום אותו ירצו לבזבז בפארק. 

ואיך זה עובד? כל מבקר יקבל צמיד עם ברקוד ועליו סכום הכסף שנטען. במידה ותרצו להוסיף עוד תמיד תוכלו לטעון את הצמיד באחת מעמדות הטעינה המפוזרות במקום. כך, תוכלו ליהנות מחוויה חופשית בפארק, אך מבלי לחרוג מהסכום שהקצבתם לבילוי. 

פארק השעשועים המקורה הגדול ביותר בישראל (צילום: דניאל סטרבו)
פארק השעשועים המקורה הגדול ביותר בישראל (צילום: דניאל סטרבו)

"לאחר 3 שנות בנייה, לראות את האורחים שלנו נהנים ממתקני השעשועים המתקדמים בפארק, מהמופע המרהיב עליו עבדו עשרות אנשי מקצוע מוכשרים, מהמובילים בתחומם בישראל,  ומכל האטרקציות הנוספות שהפארק מציע למבקרים -זו חוויה מרגשת מאוד עבורנו. אנו עובדים על פיתוח מופעים ומתקנים נוספים שייחשפו בהמשך, מתוך רצון להמשיך ולייצר למבקרים שלנו חווית ביקור חד פעמית", אמרה קארין לרום נוי, מנכ"לית Magic Kass. 

מתקן Samba Balloon (צילום: דניאל סטרבו)
מתקן Samba Balloon (צילום: דניאל סטרבו)

אחרי יום כל כך עמוס וגדוש בפעילויות, משחקים, הופעה ומתקני אקסטרים, כל מה שנשאר זה לחזור הביתה מסופקים – אלא שהדרך היא הבעיה. אמנם להגיע עם רכב זה לא מאוד מסובך, אך בכל מה שקשור בתחבורה ציבורית, עדיף שתוותרו. המיקום המרוחק אמנם נבחר עם כוונה, אך ההערכות מסביב לא מספיקה. 

כדי להגיע מהתחנה המרכזית הקרובה ביותר, בירושלים, תאלצו להחליף שלושה אוטובוסים ארוכים. עם זאת, יזמי הפארק מאמינים כי על אף באינו ממוקם בגוש דן, ואף מעבר לקו הירוק, הרי שהאטרקציות שמספק המתחם כולו חזקות מספיק כדי למשוך למקום תושבים מכל הארץ.

ולסיכום, פארק השעשועים החדש בהחלט נחשב כבילוי מוצלח עבור משפחות, בעיקר כאלו עם ילדים קטנים יותר. החוויה הכוללת של מתקנים סוחפים, הופעה מרתקת ועיצוב עוצר נשימה, לגמרי שווים את הנסיעה. מקווים שתהנו!