בין כל רשתות בתי המלון הישראליות – פתאל, בראון או רימונים, הבולטת ביותר היא רשת "ישרוטל". במשך כ-40 שנות פעילות של החברה ישרוטל בנו ורכשו 20 בתי מלון מהמרשימים והמיוחדים ביותר שיש בארץ, ומתברר שזו הייתה רק ההתחלה. מנכ"ל ישרוטל, ליאור רביב, הודיע כי בחמש השנים הקרובות יושקעו כשלושה מיליארד ₪ בהקמה של עוד 12 מלונות חדשים ועוד כ-270 מיליון ₪ בחידוש הקיימים. ועם הרמה שהם הציבו עד היום, אנחנו כבר לא יכולים לחכות. צפו במיתוג החדש של חברת המלונאות מהגדולות בארץ:

רשת ישרוטל ממתגת מחדש ומקימה עוד 12 מלונות מהגליל ועד אילת (צילום: דבי תקשורת)

רשת ישרוטל החליטה לנצל את תקופת הקורונה, שפגעה קשות בענף התיירות והמלונאות בארץ, דווקא כדי להסתכל קדימה. מתוך אמונה בקהל הישראלי ובישראל כיעד מושך קהל, החברה החליטה לשים דגש על הצורך בחופשה ברמה גבוהה גם בתוך גבולות המדינה, וזה יקרה ממש בקרוב. כבר בשנת 2022 שנמצאת מעבר לפינה יפתחו שלושה מלונות מרהיבים, שיכנסו תחת שלושה סגמנטים כחלק מהמיתוג החדש של החברה. 

אז בואו נתחיל בקצת מספרים – נכון להיום רשת ישרוטל מנהלת כ-4,402 חדרי מלון, שאמורים לזנק תוך חמש שנים ל-6,290 חדרים. לאחר שהשקת המלונות החדשים החברה תחזיק בבעלותה לא פחות מ-32 בתי מלון, כאשר כל אחד מהם מביא אמירה אחרת ומספק חוויה ייחודית למבקרים. לפני שנספר לכם על על בתי המלון החדשים שעתידים להיפתח, נציין כי גם המיתוג החדשני של החברה ישפיע בצורה ישירה על בתי המלונות החדשים והישנים.

סגמנטים חדשים נבחרו להוביל את רשת ישרוטל והם מחולקים לשלושה - Isrotel Collection, בו נמצאים מלונות הנופש והריזורט המתאימים לחופשה משפחתית וקבוצתית. Isrotel Exclusive שיכלול את מלונות היוקרה של הרשת המציעים חופשה ברמת סטנדרט גבוה ויוצרים חווית שירות ואירוח יוצאי דופן. ו- Isrotel Design המאגד בתוכו מלונות קטנים של עד 200 חדרים, השמים דגש על חוויה עיצובית, עכשווית ומלאת סטייל. 

הסגמנטים החדשים של רשת ''ישרוטל'' (צילום: באדיבות דבי תקשורת)
הסגמנטים החדשים של רשת ''ישרוטל'' (צילום: באדיבות דבי תקשורת)

אז אחרי הבילד-אפ המסקרן שעשינו לכם, הגיע הזמן שנציג בפניכם את המלונות שיפתחו ממש בקרוב, ככה שתוכלו לפנטז קצת על החופשה הבאה: 

מלון גומא (לשעבר The Sea Of Galilee), הממוקם על חופה המערבי של הכינרת אל מול יישוב מגדל, נפתח לראשונה בשנת 2019 אך נתקל בקשיי המגיפה ונמכר. רשת ישרוטל זיהתה את הפוטנציאל של המבנה הקסום בצפון הארץ והחליטה לרכוש אותו ולהעניק לו את הטאץ' האישי של החברה. בית המלון יציע בריכת שחייה חיצונית עונתית, חדר כושר, לובי בר, חדר אוכל מרשים וחוויה פסטורלית של ניתוק מהשגרה אל מול הנוף המשכר. 

*לרגל השקת המלון ינתנו 20% הנחה על מחירי האירוח בין התאריכים 15/2 – 7/4. 

לובי מלון גומא על שפת הכנרת (צילום: באדיבות דבי תקשורת)
לובי מלון גומא על שפת הכנרת (צילום: באדיבות דבי תקשורת)

מלון פורט טאואר הוא מלון אורבני חדש הממוקם באזור הצפוני של נמל תל אביב ממש אל מול רצועת חוף הים הארוכה. אורחי המלון יוכלו ליהנות מבריכת שחייה פנימית, מסעדה חלבית, לובי בר, אולם כנסים וחדר ישיבות. כל אלו יעניקו ללקוחות חוויה אורבנית, עסקית ותרבותית גם יחד. 

מלון פורט טאואר בנמל תל אביב (צילום: באדיבות דבי תקשורת)
מלון פורט טאואר בנמל תל אביב (צילום: באדיבות דבי תקשורת)

מלון אלברטו, שיפתח על הפינה של רחובות נחלת בנימין ואחד העם בתל אביב, הוא חלק מפרויקט שימור מורכב וייחודי בסגנון באוהאוס של שנות ה-30. המלון יכלול 93 חדרים וסוויטות, בריכת שחייה על הגג, ספא, חדר כושר, בר ומסעדה חדשה שתשלב שפים מוכשרים מ-3 מסעדות מצליחות בעיר – צ'יקטי, קפה פופולר ובר 51. 

חזית מלון אלברטו - אחד העם 17 (צילום: באדיבות דבי תקשורת)
חזית מלון אלברטו - אחד העם 17 (צילום: באדיבות דבי תקשורת)

ועם כל השינויים האלו לא מספיקים לכם, ברשת ישרוטל גם עבדו על שפה פרסומית חדשה שתופיע באתר החדש והידידותי למשתמש. הלוגו החדש של החברה, שעבר הרבה שינויים ועוצב בקפידה, מסמן את הרוח המרעננת של ישרוטל שהופכת ממש מתחת לאף שלנו לענקית מלונאות שבקרוב תתרחב גם לחו"ל. האתר החדש מאפשר ללקוח להזמין חופשה במהירות ובקלות וליהנות מהנחה קבועה של 5% בכל הזמנה. אם אתם גם במקרה חברים במועדון האקסלוסיבי "חוג השמש", תקבלו הנחה של 10% בכל הזמנה – מה שבטווח הרחוק משתלם לאלו הנופשים בתדירות גבוהה. 

כחלק מההכרזה על תוכנית הפיתוח החדשה והנרחבת, מנכ"ל החברה ליאור רביב התייחס לשינויים הדרמטיים ואמר: "תוכנית זו מעידה על נכונות של הרשת להשקיע בתיירות המקומית והנכנסת. זיהינו את הצורך במלונות אורבניים ברחבי הארץ ואת הצמא של הקהל הישראלי למלונות יוקרה מעוצבים שמעניקים אלטרנטיבה לחו"ל. אנו עומדים מול מגפה שעדיין לא עושה סימני היעלמות והמיתוג החדש שלנו יעשה סדר אצל קהל לקוחותינו". 

אז מה כבר נותר להוסיף? אין ספק שסצנת המלונאות בארץ תקבל קפיצת מדרגה משמעותית בשנים הקרובות בזכות קבוצת ישרוטל, שהחליטה להחזיק בשתי ידיים את הענף ולא לוותר עליו – על אף המגיפה והקשיים הכלכליים. בעניין המחירים קשה לומר מה יהיה הטווח ומכמה תאלצו להיפרד כדי ליהנות מחופשה רומנטית, משפחתית או עסקית. מה שבטוח: עם המגוון שישרוטל מציעה ותמשיך להציע, אין ספק שתוכלו למצוא גם את החופשה המושלמת עבורכם.