לאחר שהממשלה החליטה כי תופסק הדרישה לביצוע בדיקת אנטיגן טרם העלייה למטוס החוזר ארצה, טל נוי, סמנכ"לית שיווק ב"איסתא", התראיינה היום (שני) בתוכניתה של ענת דוידוב "איפה הכסף" ב-103FM, ואמרה כי "הרבה לקוחות חששו שייאלצו להישאר ביעד אם יתגלו כחיוביים. כעת אנשים סיפרו לנו שהם לא חוששים, מקסימום יעשו את הבידוד בארץ". בנוסף סיפרה נוי מה הם היעדים הפופולריים ביותר לחופשת הפסח.

"אנו עדים לגידול של מאות אחוזים בהזמנות תוך ימים ספורים", אמרה נוי בפתח הראיון. "הרבה הזמנות ליעדי אירופה כמו: איסנטבול, פריז, לונדון, פארג, רומא ועוד. בנוסף יש עוד הזמנות ליעדים רחוקים יותר כמו ארה"ב, תאילנד וסיישל".

לאחר מכן התייחסה לגידול משמעותי בהזמנות לטורקיה: "אני חושבת שמאחר וטורקיה זה יעד זול הוא מאוד אטרקטיבי. יש חבילות של 250 דולר לאדם. אפשר ליהנות ממלונות מאוד טובים וטיסות קצרות, ישראלים מאוד אוהבים לטייל במדינה זו ורואים נהירה גדולה לשם. גם ביוון רואים מחירים דומים, גם לבטומי יש חבילות סביב 360 דולר לאדם לארבעה ימים. מחירים דומים ניתן למצוא לפראג ולבודפשט".

"טרנד שתופס לאחרונה זה קרוזים, הם חוזרים ובגדול", אמרה והוסיפה כי "אנחנו רואים שלוש חברות בינלאומיות שממקמות את האוניות שלהן בישראל, יציאה מחיפה ובחזרה. הדבר חוסך את עניין הטיסה ומנגיש את כל הקרוזים לישראלים במחירים נוחים. לעתים אפילו יותר חופשות ביעדים קרובים. לכן הישראלים עטים על ההזדמנות". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM