חברת ישראייר הודיעה היום (חמישי) על פתיחת קו תעופה חדש בטיסות ישירות למלאגה בספרד. הטיסה הראשונה אמורה להמריא ב-16 במאי 2023, כאשר על פי התוכנית, הטיסות יצאו פעם בשבוע בימי שלישי. מחיר כרטיס טיסה יהיה החל מ-479$ לאדם כולל מיסים, ומחיר חבילה לשבעה לילות במלון ארבעה כוכבים יהיה החל מ-899 דולר לאדם. משך הטיסה מישראל למלאגה יהיה כ-5:50 שעות.

מלאגה היא העיר החמישית בגודלה בספרד ובירתה של קוסטה דל סול המכונה "מפרץ השמש". היא ממוקמת על אחת השפלות הגדולות של רצועת החוף בריביירה ונחשבת לאחת מהערים היפות ביותר בספרד בזכות היותה עיר ציורית וצבעונית. האזור מתאפיין במזג אוויר נח, בכל ימות השנה וזאת, בזכות ההרים הסובבים אותה. מלגה מאפשרת גישה נוחה אל המוקדים של החבל ובהם המשולש הנצחי גרנדה, סבילה וקורדובה וכמובן אתרי הנופש הנוצצים הפזורים לאורכה של ריביירת קוסטה דל סול.

בנוסף לכ-30 יעדים אליהם טסה ישראייר עד כה, יושקו השנה כמה יעדים חדשים נוספים של החברה החל מאביב 2023. החברה תתחיל לטוס לחאניה בכרתים, כאשר מחיר כרטיס טיסה יהיה החל מ-214 דולר לאדם. מחיר חבילה לשלושה לילות במלון חמישה כוכבים יהיה החל מ-499 דולר לאדם.

לליסבון מחיר כרטיס טיסה יחל מ-580 דולר, כולל מיסים ומחיר טיסה בתוספת רכב לשבוע יהיה החל מ-679 דולר. לנאפולי מחיר כרטיס טיסה יהיה החל מ-322 דולר לאדם ומחיר חבילה לארבעה לילות במלון שלושה כוכבים יהיה החל מ-599 דולר.

"בסקרים שערכנו עלה כי הקהל הישראלי מעוניין ומתכנן להזמין את החופשות המשפחתיות בפסח ובחופשת הקיץ כבר עתה, על מנת להבטיח את המקומות בתאריכים המבוקשים, במחיר משתלם", ציינה סמנכ"לית השיווק והמכירות של ישראייר, הילה הרמולין-רונן, "במענה לצורך זה החברה הקדימה את היערכותה בשדרה המסחרית והתפעולית".

ישראייר הודיעה על יציאה במבצע למקדימים להזמין לחופשת הפסח והקיץ במחירים מיוחדים , ולדוגמא חבילות נופש ליעדים מובילים יעלו החל מ-444 דולר. 

wizz air (צילום: אתר החברה)
wizz air (צילום: אתר החברה)

Wizz Air מרחיבה את פעילותה מישראל

בתוך כך, חברת הלואוקוסט Wizz Air הודיעה על פתיחת קו טיסות ישיר מישראל לברצלונה. מדובר בקו הראשון של החברה מישראל לספרד. הקו אמור להתחיל לפעול ב-9 בינואר 2023 ויהיה על בסיס ארבע טיסות שבועיות.

בחברה מעריכים שהקו החדש יאפשר לישראלים רבים להגיע לעיר במחירים אטרקטיביים וליהנות משלל האטרקציות שהיא מציעה, כגון: בתי הקפה והשופינג בשדרות הרמבלאס, דרך הסגרדה פמיליה, פארק גואל של היוצר אנטוני גאודי ועד משחקיה של קבוצת הכדורגל בארסה.

חברת הלואוקוסט גם הודיעה על קו טיסות מישראל לעיר סוצ'בה שברומניה. הקו מצטרף לרשת היעדים של Wizz Air במדינה, וביניהם בוקרשט, יאשי וקלוז' נאפוקה. הקו החדש לסוצ'בה יחל לפעול ב-9 בינואר 2023 ויהיה על בסיס שתי טיסות שבועיות.