חברת אל-על הכריזה היום (רביעי) על פתיחת קו טיסות עונתי חדש לפורט לודרדייל, יעד נופש פופולרי במדינת פלורידה, החל מה-13 בספטמבר 2023. טיסות ישירות ליעד זה יופעלו בתאריכים נבחרים בחודשים ספטמבר-אוקטובר 2023, כמענה לביקוש הגבוה לטיסות בעונת החגים בישראל. החל מאפריל 2024 צפוי לפעול קו טיסות קבוע ליעד זה.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

לצד השירות החדש לפורט לודרדייל, אל-על תגדיל את מספר הטיסות הישירות למיאמי מחמש לשש טיסות בשבוע. החל מה-25 במאי, אל-על תוסיף עוד טיסה ישירה מתל אביב למיאמי בכל יום שישי, וממיאמי לתל אביב מידי מוצ"ש. כל הטיסות לפלורידה וממנה, כולל השירות החדש לפורט לודרדייל, יבוצעו במטוס ה- B-787 Dreamliner של אל-על.

שלומי זפרני, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על, אמר: "אנו גאים ונרגשים לפתוח קווים חדשים לארה"ב, ולהרחיב את כמות הטיסות והיעדים שלנו עבור לקוחותינו. עם השקת הקו לפורט-לודרדייל, ועם התרחבות תדירות הטיסות למיאמי תפעיל אל-על למעלה מ-40 טיסות שבועיות לארה"ב. אנו גאים להמשיך במשימתנו להוות גשר בין ישראל לעולם. רשת הנתיבים הישירים של אל-על למגוון יעדים בארה"ב מספקת את השירות הטוב ביותר, במטוסי הדרימליינר החדישים שלנו ומעניקה את חוויית הטיסה הטובה ביותר בין ישראל לארה"ב". 

"מטוסי הבואינג 787 Dreamliner של אל-על כוללים את השירותים העדכניים ביותר, לרבות מושבים המתכווננים למצב שכיבה במחלקת עסקים, ארוחות גורמה, מבחר רחב של יינות ומשקאות ואינטרנט אלחוטי חינם במהלך הטיסה. מחלקת הפרמיום של אל-על מציעה שירותים כמו במחלקת העסקים, יחד עם מושבים מרווחים ונוחים".