המהלך החשוב של אישור הטיסות היום (חמישי) מעל עומאן, מוביל לבשורה משמעותית מאד לנופש הישראלי. מדובר בחיסכון בזמן הטיסה למגוון רחב של יעדים, מה שמקל מאוד את ההגעה ליעד בזמן קצר יותר ומנגד עשוי להוזיל גם את מחירי הטיסות בשל עלויות מופחתות בצריכת הדלק. אין ספק שזה עשוי להגביר את הביקושים ליעדי המזרח בדגש על תאילנד והודו הפופולאריות מאד.

זמני הטיסות יתקצרו: עומאן תאשר לטיסות ישראליות לעבור בשטח האווירי שלה

כך למשל, בטיסות להודו יתקצר זמן הנסיעה משבע שעות לחמש, לטיסות לתאילנד ויפן מ-11 ל-8.5, קוריאה הדרומית מ-10.5 שעות ל-7.5. ולאוסטרליה יהיה ניתן לטוס כעת ב-14 שעות במקום 17.

זיו רוזן, מנכ"ל קבוצת גוליבר, הסביר: "עומאן הודיעה שתאפשר למטוסים מכל חברות התעופה, כולל הישראליות, לעבור מעליה. מדובר בבשורה של ממש שתקצר משמעותית את זמן הטיסות מישראל למזרח, בין היתר ליעדים הפופולאריים תאילנד, וייטנאם ויפן. קיצור זמן הטיסה אומר פחות דלק, פחות זיהום אוויר, ופחות תשלום עבורה. ההודעה המשמחת צפויה להעלות את התיירות למזרח בקרב הישראלים, ולהשפיע לחיוב על הכיס של כולנו, בעיקר לאור עליית המחירים והתחזקות הדולר". 

ניר מזור, סמנכל קשרי תעופה, הוסיף: "אישור הטיסות מעל עומאן זוהי בשורה משמעותית מאד לנופש הישראלי. חיסכון בזמן הטיסה למגוון רחב של יעדים, מה שמקל מאד את ההגעה ליעד בזמן קצר יותר ומנגד עשוי להוזיל גם את מחירי הטיסות בשל עלויות מופחתות בצריכת הדלק. אין ספק שזה עשוי להגביר את הביקושים ליעדי המזרח בדגש על תאילנד והודו הפופולאריות מאד".

מאל על נמסר בתגובה: "חברת אל על מברכת את  ממשלת ישראל על ההישג הגדול והמשמעותי עבור עם ישראל וחברות התעופה הישראליות.  הסכמי אברהם ממשיכים להביא בשורות מצוינות ואנו שמחים להיות חברת התעופה שתישא את דגל ישראל מעל שמי סעודיה ועומאן. מתן קבלת האישור ממדינת עומאן, יאפשר לחברה, לקצר חלק מנתיבי הטיסה למזרח הרחוק וכן יאפשרו לחברה לבחון פתיחת נתיבים חדשים כגון אוסטרליה, ואף לשוב ולטוס להודו".