ברוכים הבאים לאיי סיישל. חופים עם ים בצבע טורקיז, חול לבן, סלעי גרניט עצומים ונוף עוצר נשימה. לא רחוק מעיר הבירה ממוקם אתר הנופש Fisherman's Cove Resort. הוא נמצא לאורך החוף הצפוני של האי, ומבטיח שלווה אמיתית עבור כל המבקרים בו.  

סקר חדש חושף: זו חברת התעופה הכי גרועה בבריטניה, שגם טסה לישראל
יעדים חדשים ועשרות טיסות שבועיות: אל-על חושפת את הלו"ז לקיץ הקרוב

באתר הנופש יש שתי מסעדות שמציעות מגוון סוגי ארוחות, ואף שהייה על בסיס הכל כלול. בנוסף, כל חדרי האירוח והסוויטות נהנים מסביבה שלווה וממוקמים בתוך גנים טרופיים עם מרפסות שמשקיפות על האוקיינוס ההודי. 

אתר הנופש Fisherman's Cove Resort (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אתר הנופש Fisherman's Cove Resort (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

באתר הנופש יש גם בריכת שחייה מרהיבה מול הים ומרכז ספא מפנק. בין הפעילויות המוצעות במקום, יש אפשרות לעשות שנורקלינג בחוף הקרוב, שייט בקאנו פרטי, צלילה מקצועית, סיור על סוסים ביערות הטרופיים שליד המלון וכן מסלולי הליכה נוספים באזור. 

המחירים ללילה אחד עבור חדר לשני אנשים מתחילים מ-2,200 ש"ח ללינה על בסיס ארוחת בוקר, ומגיעים עד 4,500 ש"ח ללינה על בסיס הכל כלול. עבור משפחה בת ארבע נפשות, המחיר לכולם ינוע בין 2,700 ש"ח ללילה על בסיס ארוחת בוקר ומגיע עד 6,700 ש"ח ללילה על בסיס הכל כלול.

מה ניתן לעשות באיי סיישל?

איי סיישל הם בין קבוצות האיים הכי מיוחדים ויפים בעולם ומכילים 115 איים שמתוכם רק 33 מאוכלסים. האי הראשי הוא מאהה (Mahé) ובו מצויה הבירה ויקטוריה ומתגוררת רוב האוכלוסייה. לצידו ישנם מספר איים קרובים כמו פראלין (Praslin) ולה-דיג (La Digue). כל האיים הללו הם איי גרניט ובהם מספר הרים. ניתן להגיע למדינה באמצעות טיסות ישירות של חברת התעופה אייר סיישל וכן באמצעות טיסות קונקשיין שמופעלות על ידי אתיופיאן איירליינס. 

מזג האוויר בסיישל הוא טרופי, כאשר עונת המונסונים היא בדרך כלל הקרה והגשומה יותר והיא נמשכת ממאי עד ספטמבר. בכל עונות השנה הטמפרטורה המקסימלית באי המרכזי היא בין 28 ו-30 מעלות צלזיוס והטמפרטורה המינימלית היא 24 מעלות צלזיוס.

אתר הנופש Fisherman's Cove Resort (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אתר הנופש Fisherman's Cove Resort (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

במדינת האיים יש שני אתרים שהוכרזו על ידי אונסק"ו כאתרי מורשת עולמית, ובהם: אטול אלדברה (Aldabra) שמוקפים בשונית אלמוגים וחיים בו אוכלוסיית צבי ענק. בנוסף, ישנה שמורת הטבע ואלה דה מה (Vallée de Mai Nature Reserve) - בלב האי פרלין. השמורה כוללת את עצי הדקל הגדולים ביותר בעולם.

ניתן לסייר בעיר הבירה ויקטוריה ואף לקפוץ לביקור בשוק סר סלווין קלארק (Sir Selwyn Clarke Market) ובו דוכני דגים טריים שמגיעים מהנמל הסמוך, פירות וירקות, תבלינים אקזוטיים וכן דוכני מזכרות ייחודיות כמו דגמי ספינות ופנינים. כמו כן, יש את הגנים הבוטניים הלאומיים של סיישל והם כוללים דקלים מסוגים שונים וחממת סחלבים. עוד בגנים: ציפורים טרופיות ואוכלוסייה של צבי ענק מהאי אלדברה, חלקם בני 150 שנה.

אתר הנופש Fisherman's Cove Resort (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אתר הנופש Fisherman's Cove Resort (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

הפארק הלאומי נקרא מורן סיישל (Morne Seychellois) הוא הגדול ביותר בסיישל ובו נמצאת הנקודה הגבוהה ביותר שמתנשאת לגובה 900 מטר וממנה ניתן להשקיף על נופי האי והעיר ויקטוריה. הפארק מכוסה בצמחייה טרופית, עצים, וביניהם מסתתרים מינים רבים של ציפורים. הפארק הוא גן עדן לאוהבי הליכה, עם מסלולים רבים בדרגות קושי שונות, העוברים דרך כפרים, יערות, מטעי תה ותצפיות נוף מרהיבות.

אם תעדיפו לחזור לבטן-גב ניתן לקפוץ לחוף הפופולרי ביותר באי מאהה חוף בו ואלון (Beau Vallon), שבצפון מערב האי (לא רחוק מהמלון). זהו חוף טרופי מלא חיים שלאורכו הרבה בתי מלון, מסעדות, ברים, מועדוני ספורט ימי ומועדוני צלילה.