השנה, כמה מהאמנים והלהקות המצליחים בעולם יופיעו ברחבי אירופה בסדרת מופעים מרגשת – והקהל הבינלאומי משתוקק לכך וכבר הספיק להסתער על הזמנות הכרטיסים. לרבות מההופעות המבוקשות אזלו הכרטיסים לקהל הרחב, בעוד הספסרים משתוללים והמחירים כשלעצמם מזנקים. באתר התיירות גוליבר, המציע חבילות נופש להופעות (הכוללות כרטיס להופעה, טיסה ומלון), מציינים שלוש מגמות שישפיעו על הכיס של כל מי שרוצה להנות מהופעה טובה באירופה בחופשה הבאה:

טיסה (צילום: www.pixabay.com)
טיסה (צילום: www.pixabay.com)

1. הכרטיסים לרוב ההופעות המבוקשות אזלו וזמינים בעיקר דרך ספקים שרכשו כמות של כרטיסים מראש, המוצעים כחלק מחבילות נופש. הזמנה דרכם היא האופציה הבטוחה ביותר כיוון שרבים מהספסרים אינם אמינים, ודרך עסק הפועל בישראל – ההזמנה גם כפופה לחוק הגנת הצרכן.

2. הזמינות של מלונות וטיסות יורדת. זאת בשל ביקושים של אלפי מעריצים ונופשים סביב תאריכי ההופעות בערים בהן הן מתקיימות (וזמינות הכרטיסים להופעות נמוכה כאמור אף יותר).

3. המחירים עולים. מלבד מחירי הטיסות שעלו מאז הקורונה ברחבי העולם – לאחר הכרזות על הופעות בינלאומיות – המחירים לטיסות ומלונות ביעדים זינקו. זאת ועוד, מחירי חופשות נוטים לעלות בעד כ-40% כאשר מזמינים ברגע האחרון. אם תרצו לא להתפשר על טיסה או מלון, רצוי להקדים ולהזמין לפני שההצעות הטובות ייגמרו, ולפני שהמחירים שלהן קופצים.

הבאנו לכם את הדילים השווים ביותר להופעות בינלאומיות ב-2023 המוצעים באתר גוליבר: 

אלטון ג'ון: 7-11/05 בברלין. שהייה במלון שלושת הכוכבים Mercure Berlin Mitte, עם אירוח הכולל ארוחת בוקר במחיר €1,125 לאדם בהרכב זוגי הכולל טיסה, מלון והופעה.

אלטון ג'ון (צילום: נתי שוחט, פלאש 90)
אלטון ג'ון (צילום: נתי שוחט, פלאש 90)

אנדראה בוצ'לי: 15-19/07 באתונה. שהייה במלון ארבעת הכוכבים Titania, עם אירוח הכולל ארוחת בוקר במחיר €744 לאדם בהרכב זוגי הכולל טיסה, מלון והופעה.

הארי סטיילס: 10-13/07 בברצלונה. שהייה במלון שלושת הכוכבים Auto Hogar, עם אירוח הכולל ארוחת בוקר במחיר €1,109 לאדם בהרכב זוגי הכולל טיסה, מלון והופעה.

הארי סטיילס (צילום: רויטרס)
הארי סטיילס (צילום: רויטרס)

אנדרה ריו:  6-10/06 בקרקוב. שהייה במלון ארבעת הכוכבים Golden Tulip Krakow City Center, עם אירוח הכולל ארוחת בוקר במחיר €985 לאדם בהרכב זוגי הכולל טיסה, מלון והופעה.

ביונסה: 06-10/06 בברצלונה. שהייה במלון שלושת הכוכבים Auto Hogar, עם אירוח הכולל ארוחת בוקר במחיר €1,299 לאדם בהרכב זוגי הכולל טיסה, מלון והופעה.

ביונסה (צילום: רויטרס)
ביונסה (צילום: רויטרס)

ברוס ספרינגסטין: 27-30/04 בברצלונה. שהייה במלון שלושת הכוכבים Gloris, עם אירוח הכולל ארוחת בוקר במחיר €1,245 לאדם בהרכב זוגי הכולל טיסה, מלון והופעה.

קולדפיי: 17-21/07 באמסטרדם. שהייה במלון ארבעת הכוכבים Leonardo Royal Hotel Amsterdam, עם אירוח הכולל ארוחת בוקר במחיר €1,640 לאדם בהרכב זוגי הכולל טיסה, מלון והופעה.

קולדפליי (צילום: רויטרס)
קולדפליי (צילום: רויטרס)

זיו רוזן, מנכ"ל קבוצת גוליבר, אמר: "ההסתערות על כרטיסים להופעות הייתה אדירה. אנשים מופתעים למשל שיש לנו כרטיסים לביונסה שעוד זמינים. מלבד היכולת להשיג כרטיסים טובים להופעות – הזמנת חבילה חוסכת גם כסף והרבה שעות של בדיקות זמינות, השוואות והתאמות כדי לבנות את החופשה המושלמת, ומבטיחה שתוכלו לטוס ולהנות ממוזיקה נהדרת בראש שקט".