אפליקציית התיירות חוליו הודיעה על השקת כרטיס "SKY PASS" שיזכה את הרוכשים בטיסות ללא הגבלה ל-30 יום מבין כל המלאי הזמין בחוליו. למעשה, מדובר בכרטיס "חופשי-חודשי" לטיסות ממגוון חברות התעופה במחיר קבוע מראש של 1,199 דולר.

כמו גלויה: אלו המקומות המיוחדים בעולם, שכנראה עוד לא הכרתם
החל מהקיץ הקרוב: טיסות עונתיות ייצאו מישראל ליעדים חדשים באירופה

באפליקציית חוליו עולות מדי יום טיסות ברגע האחרון ליעדים ברחבי העולם, כמו ניו-יורק, בנגקוק, אגן הים התיכון ורחבי אירופה. כרטיס ה-SKY PASS יהיה תקף לכל הטיסות באפליקציה. הכרטיס מתאים לכל אדם מעל גיל 18 עם דרכון תקף לחצי שנה לפחות. כמו כן, ישנן מספר מועט של הגבלות בתקנון על מנת לאפשר את הפעלת הכרטיס, לדוגמא: יש צורך שיהיו לפחות 24 שעות בין נחיתה בחזור מיעד מסוים להמראה לטיסה הבאה, וכן אסור להזמין כרטיס ולא להופיע לטיסה. 

מייסד ומנכ"ל חוליו, גיורא מנדל, מסר: "חוליו מבחינתי זו חברה שעושה ניסים, חברה שיכולה למתוח את הריגוש למקסימום, חברה שיכולה להיות חצופה ובועטת. לאחר כמה שנים בהן כולנו נפשנו פחות בחו"ל עקב מגבלת הקורונה החלטנו להשיק את המוצר החדשני ופורץ הדרך מבית חוליו. הכרטיס יאפשר ללקוחות שלנו לצאת לחו"ל כמה שהם רק ירצו ולאן שיבוא להם, ללא הגבלה במשך חודש שלם, במחיר שובר שוק".