אם אתם מבררים דיל לפסח הקרוב ומחפשים ויעד, כדי לדעת שיש כמה יעדים מבוקשים עם סיכוי טוב יותר למצוא עבורם דיל. מנכ"ל גוליבר, זיו רוזן, הסביר בשיחה עם 'מעריב' מהם אותם יעדים, ואילו מקומות חדשים עלו השנה על המפה. 

טסים לאירופה בפסח? שימו לב: אלו נמלי התעופה בהם יהיו שביתות
13 מי יודע? אלו חברות התעופה החדשות שנוחתות בישראל בפסח

"אנחנו מרגישים שינוי מגמה לטובה בפסח הקרוב", אמר רוזן, "יש גדילה של הביקוש לקראת החג, אמנם לא הגענו למספרים של פסח 2019, אבל אנחנו מתקרבים. נכון לעכשיו, יש יותר היצע". 

לאחר מכן הסביר רוזן כי "על מפת היעדים החמים השנה אנחנו יכולים לראות את יעדי מערב אירופה הפופולריים, לונדון, פריז, מדריד, וינה, יעדי מזרח אירופה כמו טביליסי ובוקרשט, וגם ביקוש ליעדים מעט יותר רחוקים כמו בנגקוק וניו יורק. בנוסף, עלו יעדים חדשים על המפה השנה כמו דובאי ואתונה, כמות הטיסות לשם גדלה משמעותית".

מטוסים בנתב''ג (צילום: אוליבייר פיטוסי, פלאש 90)
מטוסים בנתב''ג (צילום: אוליבייר פיטוסי, פלאש 90)

"ניתן היום למצוא הרבה מאוד חבילות במחירים מאוד אטרקטיביים לפסח בסדר גודל של 500$ לאדם, שזה פחות מלילה במלון בתל אביב למשל. למעשה, באותו מחיר אנחנו יכולים לקבל כאן דיל ליעדים קרובים יחסית לישראל, ככה שזה משהו די אטרקטיבי", הוסיף.

לסיום, הסביר רוזן כי "מבחינת המחיר הכללי של נסיעות לחו"ל בפסח הקרוב, יש לציין כי אמנם המחירים ירדו ביחס לתקופה הזו בשנה שעברה, סביב ממוצע של 5% פחות, אבל צריך לזכור ששער הדולר עלה, כלומר כמעט ולא מורגש הבדל במחיר הסופי. למרות השיפור, אנחנו עוד לא במחירים כמו שהיו ב-2019, אבל אנחנו בדרך לשם".