לאחר שלוש שנות הפסקה, חברת אל-על הודיעה היום (חמישי) כי היא מחדשת את הטיסות הישירות להודו, לשני יעדים: מומביי וניו-דלהי, החל מסוף אוקטובר 2023.

13 מי יודע? אלו חברות התעופה החדשות שנוחתות בישראל בפסח
מחפשים דיל לפסח? אלו היעדים החמים של החג ששווה לברר

השקת הקווים החדשים מתאפשרת כעת בהמשך לאישור טיסה מעל שמי סעודיה ועומאן עבור חברות התעופה הישראליות שהתקבל לאחרונה. אישור זה מאפשר את קיצור משך הטיסה למומביי ל-5.5 שעות בלבד, במקום 7 שעות ו-45 דקות במקור. אל-על תהיה חברת התעופה היחידה שתציע טיסות ישירות לשני היעדים, וכן טיסות לעשרות יעדי המשך בהודו, בשיתוף פעולה עם חברות תעופה מקומיות. 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

מכירת הכרטיסים תחל באפריל הקרוב במחיר שיחל מ-399$ לכרטיס מסוג לייט (לא כולל הושבה וכבודה). אל-על צפויה להפעיל ארבע טיסות שבועיות ישירות למומביי, באמצעות מטוס 737 הכולל שתי מחלקות שירות - תיירים, ועסקים ושתי טיסות שבועיות ישירות לניו-דלהי, באמצעות מטוס רחב גוף 787 או 777. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

שלומי זפרני, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופרתיים אל-על: "אנו נרגשים להשיק את היעדים בהודו, דבר המתאפשר בעקבות האישור לטיסה מעל שמי עומאן. אנו צופים ביקושים גבוהים לטיסות, ישנה פעילות עסקית ענפה בין המדינות, וכן גידול מתמיד בתיירות מהודו לישראל. מדובר על יעד נופש אהוב על הישראלים, בין אם זה בקרב תרמילאים, טיולי משפחות או טיולים מאורגנים. אנו ממשיכים לפעול למען הרחבת יעדים נוספים במזרח ויעדים פופולריים אחרים".